Connect
To Top

ΙΣΧΥΡΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΤΟ…ΠΟΤΗΡΙ

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας με τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που “θωρακίζουν” την υγεία σας!

Το ανοσοποιητικό σας σύστημα λειτουργεί συνεχώς, διακρίνοντας ποια κύτταρα ανήκουν στον οργανισμό και ποια όχι, γεγονός που σημαίνει ότι χρειάζεται την επαρκή δόση βιταμινών και ανόργανων συστατικών για να διατηρήσει την ενέργειά του και την εύρυθμη λειτουργία του. Ταυτόχρονα προετοιμαζόμαστε για τις ψυχρότερες θερμοκρασίες του χειμώνα ενώ η πανδημία του κοροναϊού «απαιτεί» διαρκή επαγρύπνηση. Οι ιώσεις, το κοινό κρυολόγημα και πολλοί ακόμη παθογόνοι μικροοργανισμοί απειλούν καθημερινά την υγεία, με το ανοσοποιητικό να αποτελεί την βασική ασπίδα του οργανισμού. Η διατροφή αποτελεί βασικό «όπλο» για την ενίσχυσή του ενώ μπορείτε να δοκιμάσετε και ροφήματα, που τα συστατικά τους ενδυναμώνουν την λειτουργία του.

1. Πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ και άλλα εσπεριδοειδή

Ο χυμός από πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ και άλλα εσπεριδοειδή της αρεσκείας σας αποτελεί «έκρηξη» θρεπτικών συστατικών, που περιέχει περισσότερο από την ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C. Η βιταμίνη C, με την σειρά της, διαθέτει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, οι οποίες προστατεύουν τα κύτταρα σας από ουσίες που βλάπτουν το σώμα. Η ανεπάρκεια βιταμίνης C μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερημένη επούλωση τραυμάτων, μειωμένη ανοσοαπόκριση όπως και δυσκολία καταπολέμησης λοιμώξεων

2. Πράσινο μήλο, καρότο και πορτοκάλι

Τα καρότα, τα μήλα και τα πορτοκάλια δημιουργούν το τέλειο συνδυασμό για να βοηθήσετε το σώμα σας να προστατευθεί και να καταπολεμήσει τις μολύνσεις. Τα μήλα και τα πορτοκάλια σας δίνουν την απαραίτητη βιταμίνη C. Η βιταμίνη Α, η οποία επίσης ενισχύει το ανοσοποιητικό, εμπεριέχεται στα καρότα με τη μορφή του αντιοξειδωτικού βήτα καροτένιο. Τα καρότα περιέχουν επίσης βιταμίνη Β-6, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στον πολλαπλασιασμό των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος και στην παραγωγή αντισωμάτων.

3. Παντζάρι, καρότο, τζίντζερ και μήλο

Ο ενισχυτικός χυμός του παντζαριού, του καρότου, του τζίντζερ και του μήλου θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας, μειώνοντας τα συμπτώματα της φλεγμονής. Η φλεγμονή είναι συχνά μια ανοσολογική αντίδραση σε λοιμώξεις που προέρχονται από ιούς ή βακτήρια. Τα συμπτώματα κρυολογήματος ή γρίπης περιλαμβάνουν συνήθως ρινική καταρροή, βήχα και πόνους στο σώμα. Για άτομα που αντιμετωπίζουν ρευματοειδή αρθρίτιδα, ο χυμός αυτός μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετικός, καθώς είναι γνωστές οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του τζίντζερ.

4. Φράουλες και ακτινίδια

Οι φράουλες και τα ακτινίδια αποτελούν μια ιδιαίτερα θρεπτική αλλά και γευστική επιλογή, που μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το ανοσοποιητικό σας. Δεδομένου ότι χρειάζονται περίπου 4 φλιτζάνια φράουλες για να φτιάξετε 1 φλιτζάνι χυμό, ίσως θελήσετε να αναμίξετε αυτά τα φρούτα σε ένα smoothie παρά σε χυμό. Μπορείτε να προσθέσετε και γάλα, που αποτελεί καλή πηγή πρωτεΐνης και βιταμίνης D, που είναι δύσκολο να βρεθεί σε χυμούς φρούτων ή λαχανικών. Πολλοί άνθρωποι έχουν ανεπάρκεια βιταμίνης D, η οποία μπορεί να «βρεθεί» στο φυσικό ηλιακό φως και σε μικρότερες ποσότητες σε ζωικά προϊόντα. Τα υγιή επίπεδα βιταμίνης D είναι ιδιαίτερα σημαντικά καθώς μειώνουν τον κίνδυνο αναπνευστικών λοιμώξεων όπως πνευμονία ή γρίπη. Ορισμένες πρόσφατες έρευνες επισημαίνουν μια σχέση μεταξύ ανεπάρκειας βιταμίνης D και ποσοστών μόλυνσης και σοβαρότητας των συμπτωμάτων. Κλινικές μελέτες απαιτούνται για να προσδιοριστεί αν ισχύει το ίδιο και για τον νέο κοροναϊό.

Πηγή: www.vita.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην