Connect
To Top

ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ: Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Ή ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ;

Γ΄Λυκείου… Προετοιμασία για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πολλές φορές οι γονείς των μαθητών-υποψηφίων προβληματίζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις αν θα επιλέξουν Φροντιστήριο ή Ιδιαίτερα μαθήματα για την καλύτερη προετοιμασία του παιδιού τους.

Κι όμως η απάντηση είναι προφανής.

1. Τα οργανωμένα φροντιστήρια πλέον για να μπορέσουν να σταθούν οι μαθητές τους επάξια στην “μάχη” των μορίων προτείνουν τμήματα ολιγομελή 4 μέχρι 6 ατόμων του ίδιου επιπέδου. Έτσι έχουμε συνδυασμό διδασκαλίας και κοινωνικό ποίησης των μαθητών, καθώς απαιτείται συνεργασία και αλληλοβοήθεια.

2. Ας σκεφτούμε ακόμη ότι στα οργανωμένα Φροντιστήρια, οι καθηγητές, που είναι έμπειροι και συνήθως εξειδικευμένοι, έχουν σταθερό πρόγραμμα ύλης και επαναλήψεων. Στα ιδιαίτερα μαθήματα, συχνά παρατηρούμε ότι ο καθηγητής μπορεί να είναι οικείο πρόσωπο ή συγγενής. Αλλά συμβαίνει επίσης να διδάσκει και περισσότερα αντικείμενα παραπλήσια της ειδικότητας του, όπως ένας Μαθηματικός μπορεί να διδάσκει και Φυσική ή Χημεία.

3. Με τα ιδιαίτερα όμως “κερδίζουμε χρόνο” θα ισχυριστούν κάποιοι. Αυτό βέβαια δεν είναι διασφαλισμένο. Αντίθετα, στα Φροντιστήρια εφαρμόζεται ένα σταθερό και συνεχόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα.

4. Φυσικά, το μεγάλο πλεονέκτημα ενός σωστά οργανωμένου Φροντιστηρίου είναι η δυνατότητα να γράφουν πολύ συχνά, ειδικά στην Γ’ Λυκείου τρίωρα διαγωνίσματα, ως προσομοίωση των Πανελλαδικών εξετάσεων. Αλλά και τεστ, σχεδόν καθημερινά, κρατούν τον μαθητή σε ετοιμότητά.

5. Στα πλαίσια ενός Φροντιστηρίου, γνωρίζουμε καλά πως μπορεί να ενισχυθεί κάθε μαθητής που το χρειάζεται, με ιδιαίτερα μαθήματα, ώστε να βελτιώσει την επίδοση του σε κάποιο μάθημα, αν το επιθυμεί.

6. Το Φροντιστήριο, είναι αλήθεια ότι προσφέρει πάντοτε πιο οικονομική λύση διδάκτρων, σε σύγκριση με τα ατομικά μαθήματα, τα οποία μπορεί να είναι κάποιες φορές πιο οικονομικά αλλά ταυτόχρονα υστερούν σε ποιότητα και εμπειρία του καθηγητή.

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Εκπαίδευση