Connect
To Top

12 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑΣ

Μάθετε το πως και με ποιο τρόπο θα αποφύγετε την ινομυαλγία.

Χαλαρώστε

Το άγχος μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα ινομυαλγίας. Η ελαχιστοποίηση του στρες μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής σας. Ορισμένοι τρόποι μείωσης άγχους είναι η γιόγκα, η άσκηση, ο ύπνος και ο διαλογισμός. Η βαθιά εισπνοή και η εκπνοή αργά μπορεί επίσης να βοηθήσει. Ή να έχετε κατά νου τις δραστηριότητες που σας αρέσουν ή που σας κάνουν να αισθάνεστε καλύτερα. Όταν το στρες χτυπά, κάντε ένα ή δύο από αυτά.

Σημειώσεις

Εάν επηρεάζεται η εστίαση ή η μνήμη σας, έχετε ένα στυλό και χαρτί. Σημειώστε τις δουλειές, λίστες αγορών, ονόματα φίλων και σημαντικούς αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις σε ένα σημειωματάριο για να τα έχετε πρόχειρα.

Ασκηθείτε τακτικά

Η τακτική άσκηση χαμηλής έντασης, όπως το περπάτημα ή η άσκηση στο νερό, είναι μια από τις καλύτερες θεραπείες για την ινομυαλγία. Βοηθάει στη μείωση του πόνου και της ακαμψίας, στη μείωση του στρες και μπορεί να αυξήσει την αίσθηση του ελέγχου της ινομυαλγίας. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα. Συζητήστε με το γιατρό σας ή έναν φυσιοθεραπευτή για ένα καλό πρόγραμμα άσκησης το οποίο θα σας ταιριάζει.

Κάνετε αφρόλουτρο

Το μούσκεμα σε ένα ζεστό μπάνιο ή ζεστό μπανιέρα μπορεί να χαλαρώσει τους τεταμένους μύες, να μειώσει τον πόνο και να σας βοηθήσει να κινηθείτε πιο εύκολα. Εάν είναι δύσκολο να μπείτε μέσα και να βγείτε από την μπανιέρα, δοκιμάστε μια σάουνα ή βάλτε ένα σκαμνί στο ντους ώστε να μπορείτε να καθίσετε και να αφήσετε το νερό να κάνει τη δουλειά του. Η θερμότητα του νερού μπορεί να αυξήσει τις ενδορφίνες, οι οποίες εμποδίζουν τα σήματα πόνου και σας βοηθούν να κοιμάστε πιο έντονα.

Προτιμήστε Decaf

Η καφεΐνη μπορεί να προκαλέσει σύνθετο στρες, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Διεγείρει την καρδιά και το κεντρικό νευρικό σύστημα και μπορεί να αυξήσει τη νευρικότητα, το άγχος και την αϋπνία. Επομένως, προτιμήστε τον ντεκαφεϊνέ. Για να κοιμηθείτε καλύτερα τη νύχτα, αποφύγετε την καφεΐνη από αργά το απόγευμα. Προσέξτε την καφεΐνη που υπάρχει στη σοκολάτα, στον καφέ και σε ορισμένα αναψυκτικά και αφεψήματα.

Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας

Η ινομυαλγία μπορεί να δημιουργήσει μοναδικές προκλήσεις για την υγεία και να περιπλέξει τη ζωή. Έτσι, πάρτε χρόνο για τον εαυτό σας καθημερινά ως μέρος της θεραπείας σας. Ξεκινήστε ένα χόμπι, βάλτε μουσική, ξεκουραστείτε – ό, τι σας κάνει να αισθάνεστε καλά. Μπορεί να φέρει περισσότερη ισορροπία στη ζωή σας, να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε το άγχος και να ενισχύσετε την ενέργειά σας για τα πράγματα που πρέπει να κάνετε.

Εργαστείτε σε καλύτερο περιβάλλον

Η εργασία σας αφήνει εξαντλημένο; Σχεδιάστε ένα ευέλικτο σχέδιο που λειτουργεί για εσάς και το αφεντικό σας. Ρωτήστε για την εργασία από το σπίτι με μερική απασχόληση ή για να ρυθμίσετε τις ώρες σας για νωρίτερα ή αργότερα την ημέρα, ώστε να είστε πιο παραγωγικοί. Στο γραφείο, αναδιατάξτε το χώρο εργασίας σας για άνεση και εύκολη πρόσβαση.

Μιλήστε γι ‘αυτό

Η ινομυαλγία επηρεάζει εσάς και τους γύρω σας. Η επικοινωνία είναι κρίσιμη. Μην προσπαθήσετε να είστε πάντα χαρούμενοι. Οι αγαπημένοι σας πρέπει να γνωρίζουν τι χειροτερεύει τα συμπτώματα. Μιλήστε για την καλύτερη στιγμή της ημέρας σας. Προσπαθήστε να εστιάσετε σε ένα ζήτημα και να αναζητήσετε λύσεις. Και μην φοβάστε να ζητήσετε βοήθεια – από φίλους, άλλους με ινομυαλγία ή από σύμβουλο.

Απλά…πείτε όχι

Η ινομυαλγία ονομάζεται μερικές φορές “αόρατη ασθένεια” – μπορείτε να φαίνεστε καλά, αλλά να αισθάνεστε άσχημα. Οι άλλοι μπορεί να ξεχάσουν ότι πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στον εαυτό σας. Μην ξεχνάτε ότι έχετε ανάγκη να κάνετε αυτά που σας κάνουν εσάς να νιώθετε καλύτερα, όχι τους υπολοίπους.

Κάντε το υπνοδωμάτιο σας κατάλληλο μέρος για ύπνο

Εάν δεν κοιμάστε αρκετά, υπάρχει λύση. Κρατήστε το δωμάτιο σκοτεινό, ήσυχο, δροσερό και χωρίς έντονα στοιχεία που σας αποσπούν την προσοχή. Διατηρείτε κανονικές ώρες ύπνου και περιορίστε τον υπολογιστή και την παρακολούθηση της τηλεόρασης αργά το βράδυ. Αντ ‘αυτού, χαλαρώστε με μουσική ή ένα ζεστό μπάνιο.

Κρατήστε ένα ημερολόγιο καθημερινά

Η παρακολούθηση των γεγονότων, των δραστηριοτήτων, των συμπτωμάτων και των αλλαγών στη διάθεση μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε την ινομυαλγία. Μπορεί να σας κάνει να γνωρίζετε πότε αρχίζουν τα συμπτώματα και, με την πάροδο του χρόνου, τι μπορεί να τα προκαλεί. Στη συνέχεια, μπορείτε, αφού τα εντοπίσετε να εφαρμόσετε τακτικές για να μειώσετε την επιρροή τους.

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην