Connect
To Top

SQUAT: Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

Αναμφισβήτητα, δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από το να παραμένετε σε καλή φόρμα, καθώς είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε τραυματισμούς και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προπόνηση σας.

Μία από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε για να πετύχετε αυτόν τον στόχο είναι τα βαθιά καθίσματα ή αλλιώς squat, τα οποία ενδυναμώνουν τους μυς του κάτω μέρους του σώματος, τον κορμό και το πάνω μέρος της πλάτης. Έτσι, αποτελούν μία ιδανική άσκηση για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση αυξάνοντας παράλληλα τη μυϊκή σας μάζα.

Κάνετε ασυναίσθητα squat πολλές φορές μέσα στην ημέρα σας, όταν για παράδειγμα σηκώνεστε από το κρεβάτι, βγαίνετε από το αυτοκίνητό ή σηκώνεστε από την καρέκλα του γραφείου σας. Σε κάθε περίπτωση, αυτή η σύνθετη άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα έχει εξαιρετικά οφέλη, καθώς θα βελτιώσει την ισορροπία και τη δύναμή σας.

Μπορεί να φαίνεται πολύ απλή, καθώς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να χαμηλώσετε τους γοφούς σας και να παραμείνετε σε αυτή τη στάση για λίγα δευτερόλεπτα. Παρόλα αυτά, προκειμένου να την κάνετε σωστά είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τα παρακάτω.

Πώς να κάνετε σωστά ένα βαθύ κάθισμα:

  • Σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια πάνω στους γοφούς.
  • Τα πόδια σας πρέπει να είναι στραμμένα προς τα εμπρός και το στήθος σας να παραμένει ψηλά.
  • Κρατήστε τον κορμό σας όρθιο και καθίστε, σαν να κάθεστε σε μία καρέκλα. Σταματήστε όταν είστε παράλληλα με το έδαφος.
  • Εάν θέλετε να κάνετε ένα πιο βαθύ κάθισμα και δεν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την πλάτη σας, μπορείτε να καθίσετε λίγο χαμηλότερα.
  • Κρατάτε τα χέρια σας τεντωμένα μπροστά σας περίπου στο ύψος του στήθος σας.
  • Παραμείνετε σε αυτή τη στάση για τρία δευτερόλεπτα και έπειτα σηκωθείτε πατώντας καλά στα πόδια σας και σφίγγοντας τους γλουτούς στο ανέβασμα.
  • Ξεκουραστείτε δύο δευτερόλεπτα και στη συνέχεια κάντε μερικά ακόμη καθίσματα.

Πηγή: www.onmed.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην