Connect
To Top

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟ ΣΠΛΑΧΝΙΚΟ ΛΙΠΟΣ

Το επίμονο λίπος στην κοιλιά δεν είναι ενοχλητικό μόνο όταν προσπαθείτε να μπείτε στο καινούριο σας τζιν.

Το σπλαχνικό λίπος και η μεγάλη περίμετρος της μέσης, μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας, ειδικά τις γυναίκες.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση Προληπτικής Καρδιολογίας, διαπίστωσε ότι η συχνότητα εμφάνισης στεφανιαίας νόσου ήταν μεγαλύτερη στις γυναίκες με υψηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ), ενώ άλλη μελέτη που δημοσιεύτηκε στην Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση για τον Καρκίνο, έδειξε ότι το σωματικό λίπος και ειδικά το λίπος στην κοιλιά, αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού.

Για να μειωθεί το κοιλιακό λίπος καλό θα ήταν να:

  • Καταναλώνεις μικρά και συχνά γεύματα.
  • Αύξησε την πρόληψη νερού στα 8 με 10 ποτήρια καθημερινά και άλλων υγρών όπως χυμοί καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος), τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης .
  • Προτίμησε το πράσινο τσάι το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες  οι οποίες έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και συμβάλλουν στη μείωση του σπλαγχνικού (κοιλιακού) λίπους (3 – 4 ποτήρια καθημερινά ).
  • Αντικατέστησε τρόφιμα όπως το ψωμί και τα δημητριακά με προϊόντα ολικής άλεσης .
  • Μείωσε την πρόσληψη αλατιού έτσι ώστε να αποφύγεις την κατακράτηση .
  • Καλό θα ήταν να εντάξεις στο καθημερινό  σου πρόγραμμα 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί)
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις ψάρια  2-3 φορές την εβδομάδα. Τα ψάρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά οξέα που  βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.
  • Προσπάθησε να εντάξεις τη φυσική δραστηριότητα στη ζωή σου η οποία θα σε βοηθήσει στο να μειώσεις το κοιλιακό λίπος.

πηγή: https://logodiatrofis.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην