Connect
To Top

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΕ ΚΕΦΙΡ ΝΕΡΟΥ(!) ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ

Αν είστε φαν των αναψυκτικών, αλλά προσπαθείτε να κάνετε υγιεινότερες επιλογές, ένα σχετικά νέο δημοφιλές ποτό αξίζει την προσοχή σας.

Ξεχάστε το ανθρακούχο νερό και τα αναψυκτικά, το κεφίρ νερού είναι αυτό που λαμβάνει την προσοχή μας σήμερα. Αυτό το ελαφρύ αεριούχο ποτό είναι γεμάτο προβιοτικά για καλύτερη υγεία του εντέρου και περιέχει μια μικρή ποσότητα ζάχαρης, ίσα ίσα για να είναι γλυκό. Ακόμα καλύτερα, μπορεί να φτιάξετε κεφίρ νερού στο σπίτι.

Τι είναι και ποια τα οφέλη του;

Το κεφίρ νερού είναι ένα προβιοτικό ποτό που έχει υποστεί ζύμωση από μια αποικία μυκήτων και βακτηρίων και το βασικό του συστατικό είναι οι σπόροι κεφίρ, που είναι κάπως σπογγώδεις και ημιδιάφανοι. Οι σπόροι αυτοί υπάρχουν στην αγορά, αλλά καθώς δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένοι ακόμα, μπορείτε να τους βρείτε διαδικτυακά ή από κάποιον τοπικό παραγωγό.

Το ποτό μπορεί να περιέχει λίγη ζάχαρη που του δίνει γεύση, αλλά λόγω των «πεινασμένων» βακτηρίων που υπάρχουν στους σπόρους του κεφίρ, το κεφίρ νερού έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και δεν περιέχει φυσικά καφεΐνη. επίσης Το κεφίρ νερού, σε αντίθεση με το κεφίρ που βρίσκουμε στην αγορά, φτιάχνεται χωρίς τη χρήση γαλακτοκομικών προϊόντων και βασίζεται αποκλειστικά στη χρήση ζάχαρης και νερού.

1. Φτιάχνεται εύκολα

Αν θέλετε σπιτικό κεφίρ νερού, μπορείτε να το ετοιμάσετε σε τρεις μόνο μέρες και μόνο με πέντε λεπτά προετοιμασίας πριν την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει ότι είναι ένα από τα ευκολότερα προβιοτικά ποτά που μπορείτε να φτιάξετε σπίτι.

2. Πιο ισχυρό προβιοτικό από το γιαούρτι

Εκείνοι που χρειάζονται τα ευεργετικά βακτήρια περισσότερο, μπορούν να αντικαταστήσουν το απλό γιαούρτι με το κεφίρ νερού, αφού περιέχει περίπου 40 αποικίες μυκήτων και βακτηρίων και αυτοί οι μικροοργανισμοί μπορούν να βοηθήσουν την πέψη και να βελτιώσουν την διαχείριση του βάρους και την ψυχική υγεία.

3. Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αν θέλετε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα, το κεφίρ νερού είναι μια από τις καλύτερες επιλογές. Το ποτό περιέχει μια πληθώρα θρεπτικών στοιχείων όπως βιοτίνη και φυλλικό οξύ που «ξυπνούν» το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύουν τα κύτταρά μας.

4. Ισχυρές αντιβακτηριδιακές ιδιότητες

Ορισμένα προβιοτικά μέσα στο κεφίρ νερού διαθέτουν εντυπωσιακά αντιβακτηριδιακά οφέλη, συμπεριλαμβανομένων κάποιων γαλακτοβάκιλλων που βρίσκουμε μόνο στο κεφίρ. Οι μελέτες αποκαλύπτουν ότι αυτές οι ουσίες μπορούν να αναστείλουν την ανάπτυξη βλαβερών βακτηρίων, όπως της σαλμονέλας και των E. Coli.

5. Βελτιώνει τα συμπτώματα της αλλεργίας και του άσθματος

Για όσους έχουν υπερευαίσθητο ανοσοποιητικό σύστημα, οι βλαβερές ουσίες μπορούν να πυροδοτήσουν ακραίες φλεγμονώδεις ιδιότητες. Το κεφίρ νερού φαίνεται να καταστέλλει αυτή την αντίδραση με τρόπους που μειώνουν τα συμπτώματα αλλεργίας. Ωστόσο, χρειάζεται εδώ περαιτέρω έρευνα καθώς δεν έχουν γίνει δοκιμές σε ανθρώπους.

Πώς φτιάχνουμε το κεφίρ νερού

Αυτό που θα χρειαστείτε είναι μισό φλιτζάνι σπόρων κεφίρ, καστανή ζάχαρη, τρία γυάλινα βάζα, ένα σουρωτήρι, φίλτρα καφέ, ενάμισι φλιτζάνι ανάμεικτα φρούτα, ένα λεμόνι, δύο δαμάσκηνα και νερό. Για αρχή, γεμίστε δύο από τα βάζα με νερό μέχρι τη μέση. Προσθέστε ¼ της καστανής ζάχαρης σε κάθε ένα και προσθέστε τους σπόρους κεφίρ.

Για άρωμα, προσθέστε φρούτα, όπως μια φέτα λεμονιού και ένα δαμάσκηνο. Καλύψτε το άνοιγμα με ένα φίλτρο καφέ και αφήστε το στον πάγκο της κουζίνας σας για 2-3 μέρες. Το κεφίρ νερού θα είναι έτοιμο για το επόμενο βήμα, όταν στη γεύση του καταλαβαίνετε ότι έχει ελαφρώς ζυμωθεί.

Να θυμάστε ότι όσο πιο πολύ ζυμωθεί το κεφίρ, τόσο χαμηλότερη θα είναι η συνολική περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Μετά τις 2-3 μέρες, μπορείτε να προσθέσετε 1 ½ φλιτζάνια φρέσκων φρούτων στο τρίτο γυάλινο βάζο, αλλά και φρέσκα βότανα. Γυρίστε τα άλλα δύο βάζα στο τρίτο, απομακρύνοντας τους σπόρους κεφίρ μέσα από ένα σουρωτήρι και αφήστε το για περίπου 24 ώρες. Μπορείτε να το καταναλώσετε ή να το βάλετε στο ψυγείο, μόλις τα φρούτα επιπλεύσουν στο ποτό.

Η κατανάλωση του ποτού καλό είναι να αρχίζει με μικρές ποσότητες όπως με όλα τα προβιοτικά για την αποφυγή δυσάρεστων συμπτωμάτων. Συνήθως αρχίζουμε με 1 κουταλάκι γλυκού, κατά προτίμηση με γεμάτο στομάχι, και σταδιακά αυξάνουμε. Πίνουμε όση ποσότητα νιώθουμε πως είναι ευεργετική για μας, συνήθως 1-2 κούπες την ημέρα.

πηγή: www.enallaktikidrasi.com

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Γεύσεις