Connect
To Top

ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΙΤΑ… ΤΙ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ;

Τι θα φάμε το βράδυ όταν κάνουμε δίαιτα; Προτάσεις εύκολες και γρήγορες, για να φτιάξουμε στο σπίτι, ή ακόμη και να παραγγείλουμε απ΄έξω αν δεν έχουμε κέφι για μαγείρεμα.

Ομελέτα διαίτης στο φούρνο: Μια φριτάτα με λαχανικά είναι ό,τι πρέπει για το βράδυ. Χτυπήστε 4 ασπράδια αυγών, προσθέστε σπανάκι που ήδη θα έχετε βράσει από πριν, ή άλλα ψιλοκομμένα λαχανικά, μαύρο πιπέρι και μαγειρέψτε την σε ένα μικρό ταψί μέσα στον φούρνο κι όχι στο τηγάνι.

Γαρίδες με σαλάτα: Ξεπαγώστε κάτω από κρύο νερό μερικές κατεψυγμένες γαρίδες. Φτιάξτε μια γρήγορη σαλάτα με σπανάκι, χυμό λεμονιού και μουστάρδα τύπου ντιζόν, ανακατέψτε κι έχετε ένα υπέροχο γεύμα διαίτης για το βράδυ.

Κοτόπουλο με λαχανικά: Πάρτε ένα φιλέτο κοτόπουλου, αλείψτε το με μουστάρδα κι ελάχιστο λάδι και ψήστε το σε αντικολλητικό τηγάνι. Ψιλοκόψτε κρεμμυδάκι φρέσκο, πιπεριές και σβήστε με λίγο κρασί. Συνοδεύστε με αγγούρι ή μαρούλι.

Σολομός με πιπεριά: Ανακατέψτε λίγο σολομό ωμό αν σας αρέσει αλλιώς από κονσέρβα, που θα έχετε κόψει σε κομμάτια μαζί με ένα κουταλάκι μουστάρδα και λίγο λάδι ελιάς. Κόψτε κι αναμείξτε με μια πιπεριά και το δείπνο σας είναι έτοιμο.

Και κάτι γλυκό: Ένα γιαούρτι με λίγο μέλι, 5 καρύδια και 5 αμύγδαλα πασπαλισμένα με κανέλλα, θα σας χορτάσει και θα ικανοποιήσει την διάθεσή σας για γλυκό. Επίσης λεπτοκομμένα μήλα στο φούρνο με λίγη κανέλλα στο φούρνο, είναι τέλειο σνακ.

Αν δεν έχετε κέφι να μαγειρέψετε και παραγγέλνετε delivery

Κινέζικο: Μια μερίδα λαχανικών στον ατμό (ή και δυο) και γαρίδες στον ατμό είναι μια πολύ γευστική, υγιεινή και λιγοθερμιδική επιλογή για το βράδυ σας.

Θέλετε να συνοδεύσετε όλ΄αυτά με μια σπιτική ασιατική σάλτσα; Θα πρέπει να έχετε βούτυρο αμυγδάλου, για να χρησιμοποιήσετε δυο κουταλιές της σούπας, μια κουταλιά ξύδι και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι. Θρυμματίστε λίγο σκόρδο, τριμμένο τζίντζερ και κόκκινο πιπέρι, ανακατέψτε όλ΄αυτά μαζί και βουτήξτε στο μείγμα αυτό τα λαχανικά και τις γαρίδες.

Ελληνικό: Πάρτε 3 καλαμάκια κοτόπουλου και συνδυάστε τα με μια πράσινη σαλάτα. Bουτήξτε τα σε μια γρήγορη σος που θα φτιάξτε με λίγο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, άνηθο και λίγη μουστάρδα. Επίσης καλαμάκια από μοσχάρι (όχι από χοιρινό) ή μια μπριζόλα μοσχαρίσια, είναι επίσης μια καλή λύση για το βράδυ.

πηγή: http://www.womannow.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην