Connect
To Top

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΑ ΜΠΡΑΤΣΑ

Έχεις χαλαρά μπράτσα και δεν αισθάνεστε άνετα ώστε να φορέσεις αμάνικα ρούχα; Πίστεψε με δεν είσαι η μόνη. Δες εδώ ασκήσεις γυμναστικής που θα σε βοηθήσουν να σφίξεις!

Υπάρχουν 2 κύριες αιτίες λόγω των οποίων δεν είναι τόσο σφιχτά τα μπράτσα σου όσο θα ήθελες. Η πρώτη είναι η ηλικία, ενώ η δεύτερη είναι το σωματικό λίπος που έχεις.

Στην ουσία οι ασκήσεις που ακολουθούν είναι για τους τρικέφαλους, δηλαδή τους μεγάλους μυς στο πίσω μέρος των άνω άκρων σου. Πάμε να τις δούμε πιο αναλυτικά;
Άσκηση 1η

Για την πρώτη άσκηση θα χρειαστείς μια καρέκλα η οποία κατά προτίμηση να ακουμπάει στον τοίχο ώστε να είναι σταθερή.

Ξεκινώντας βάλε τα χέρια σου στο μπροστινό μέρος από τα μπράτσα της καρέκλας, ενώ το σώμα σου θα είναι μπροστά από την καρέκλα. Τα πόδια σου θα πρέπει να είναι λυγισμένα, ενώ η πλάτη σου θα βρίσκεται κοντά στην καρέκλα.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να λυγίσεις αργά τους αγκώνες σου, ενώ ταυτόχρονα θα χαμηλώνεις το σώμα σου προς το πάτωμα μέχρι τα χέρια σου να σχηματίσουν σχεδόν μια γωνία 90 μοιρών.

Έπειτα, βάλε δύναμη στα χέρια σου και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Επανέλαβε αυτή την άσκηση 10 με 15 φορές.

Άσκηση 2η

Εδώ τώρα έχουμε τα push ups, όπου ως γνωστόν θα πρέπει να είσαι ξαπλωμένη στο πάτωμα, έχοντας τις παλάμες σου ευθεία κάτω από τους ώμους σου και τους αγκώνες σου όσο πιο κοντά γίνεται στα πλευρά.

Το επόμενο βήμα είναι να σηκώσεις το σώμα σου μέχρι να τεντώσουν τα χέρια σου. Αν όμως αυτό σε δυσκολεύει κάνε τις γυναικείες κάμψεις, δηλαδή με τα γόνατα να ακουμπάνε στο πάτωμα.

Και εδώ θα χρειαστεί να κάνεις 10 με 15 επαναλήψεις.

Άσκηση 3η 

Ξάπλωσε σε ένα στρώμα και σήκωσε τα χέρια σου με τα δίκιλα βαράκια επάνω από το στήθος σου, έχοντας τους αγκώνες σου ελαφρώς λυγισμένους και όχι σφιγμένους.

Τώρα λύγισε τους αγκώνες σου ώστε να έρθουν σε γωνία 90 μοιρών, ώστε τα βάρη να φτάσουν να ακουμπήσουν το πάτωμα. Τέλος, ξανά φέρε τα χέρια πίσω στην αρχική τους θέση για να ξανά επαναλάβεις την κίνηση για 15 φορές.

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην