Connect
To Top

ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ

Πολλές είναι οι φορές που νιώθουμε μια απίστευτη επιθυμία για γλυκό με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε να υπερκατανάλωση ζάχαρης…

Γι αυτό σου παρουσιάζουμε μερικά tips, ώστε να μετριάσεις την επιθυμία σου.

  1. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό, απόφυγε όμως τα δημητριακά με ζάχαρη γιατί αυξάνουν ακόμα περισσότερο την επιθυμία σου για γλυκό. Προτίμησε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη.
  2. Πες ναι στα μπαχαρικά. Η κανέλα, το γαρύφαλλο, το τζίντζερ δίνουν γλυκιά γεύση στα φρούτα ή στα ροφήματα, χωρίς να σε επιβαρύνουν με ζάχαρη.
  3. Τα λαχανικά μπορούν να μειώσουν την ανάγκη σου για κατανάλωση ζάχαρης, αφού περιέχουν υδατάνθρακες.
  4. Πολλές φορές νιώθουμε πως θέλουμε γλυκό επειδή απλά δεν έχουμε τι να κάνουμε, γι’ αυτό πρέπει να προσθέσεις δραστηριότητες στην καθημερινότητά σου που θα σε κρατούν μακριά από το ψυγείο. Ακόμα και ένας περίπατος αρκεί.
  5. Μήπως το γεύμα σου περιέχει πολύ αλάτι; Αν ναι, ίσως γι’ αυτό νιώθεις την ανάγκη να το αντισταθμίσεις καταναλώνοντας ένα γλυκό. Θα πρέπει να διατηρείς μια ισορροπία στη διατροφή σου.

 

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην