Connect
To Top

ΠΟΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΣΟΥ

Εάν κάνεις δίαιτα δεν χρειάζεται να στερηθείς το ποτό σου. Υπάρχουν ποτά που μπορείς να πιεις χωρίς να χαλάσεις στη δίαιτά σου!

  1. Κόκκινο κρασί

125 θερμίδες

Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει το κόκκινο κρασί μπορούν να αυξήσουν την «καλή» χοληστερόλη και να προστατεύσουν από καρδιαγγειακές νόσους.

Ένα ποτήρι λευκό κρασί μπορεί να είναι μία ιδανική επιλογή αν δεν θέλεις να ξεφύγεις θερμιδικά και να απολαύσεις ένα δροσιστικό και ελαφρύ ποτό. Όσο πιο ξηρό είναι το κρασί τόσο μικρότερη και η περιεκτικότητά του σε ζάχαρη. Αντίθετα, ένα πιο γλυκό κρασί μπορεί να φτάσει τις 165 θερμίδες ανά ποτήρι.

Gin tonic

 142 θερμίδες

Το tonic φτιάχνεται γενικά από σιρόπι καλαμποκιού πλούσιο σε φρουκτόζη. Ένα κουτάκι tonic περιέχει 8 κουταλάκια του γλυκού πρόσθετης ζάχαρης.

tip:επίλεξε στο τζιν να προσθέσεις σόδα.

Ελαφριά μπύρα

 103 θερμίδες

Αν και η μπύρα θεωρείται ποτό που προκαλεί φούσκωμα στην κοιλιά, πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι δεν είναι τόσο κακή όσο πιστεύεις. Οι μπύρες περιέχουν ένα σύμπλεγμα βιταμινών Β. Επίσης, ένα ποτήρι μπύρας μπορεί να περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα ασβεστίου, μαγνησίου και σεληνίου από ένα ποτήρι κρασί. Το κακό είναι ότι μπορεί να φτάσει τις 160 θερμίδες ανά ποτήρι.

 Βότκα– σόδα

 97 θερμίδες

Το δημοφιλέστερο των “διαιτητικών” ποτών. Είναι ένας καλός συνδυασμός καθώς σε ενυδατώνει και δεν περιέχει ζάχαρη. Επιπλέον, οι φυσαλίδες ίσως να καθυστερήσουν την κατανάλωση του, μειώνοντας τις πιθανότητες κατανάλωσης και ενός δεύτερου.

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Γεύσεις