Connect
To Top

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

Για να προφυλαχτούμε αποτελεσματικά από τη UV ακτινοβολία η λύση δεν βρίσκεται μόνο στις θαυματουργές καλλυντικές συνθέσεις, αλλά και στα… ράφια του σουπερμάρκετ.

Τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει, δείτε πώς πρέπει να διαμορφώσετε τη διατροφή σας.

Ψάρια: Τα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και προστατεύει τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες.

Μαύρη Σοκολάτα: Πλούσια σε ωφέλιμα φλαβονοειδή. Έρευνες έχουν δείξει ότι έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά ακόμη και από τις φράουλες. Ωστόσο πρέπει να καταναλώνεται με μετρό λογω της ζάχαρης που περιέχει.

Πράσινα λαχανικά: Σπανάκι, άνηθος, μαϊντανός, βασιλικός, μαρούλι και άλλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικα ενώ θεωρούνται άριστη πηγή καροτενοειδών και πολυφαινολών που αποτελούν φυσική ασπίδα κατά της ακτινοβολίας UV.

Πιπεριές: Κατά προτίμηση τις κόκκινες. Εχουν λυκοπένιο, μια φυσική χρωστική ουσία (θα τη βρείτε και στις ντομάτες) που, προφυλάσσει από ερεθισμούς που οφείλονται στις υπεριώδεις ακτίνες. Επιπλέον η β-καροτίνη μειώνει τις πιθανότητες σοβαρών ηλιακών εγκαυμάτων.

 

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην