Connect
To Top

ΟΚΤΩ ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΜΑΛΛΙΑ

Εξασφαλίστε τους θρέψη, ζωντάνια και υγεία με τη σωστή διατροφή.

Μπανάνες: Πλούσιες σε ψευδάργυρο (η έλλειψή του οδηγεί σε τριχόπτωση), αλλά και σε βιοτίνη. Η τελευταία θρέφει και ενδυναμώνει το θύλακα της τρίχας (δηλαδή τη ρίζα), ενώ βοηθά στην αύξηση του όγκου και του μήκους των μαλλιών.

Ντομάτες:  Άριστη πηγή λυκοπενίου ένα καροτενοειδες που κυριολεκτικά μάχεται τις κολλαγενάσες. Φυσικά ένζυμα τα οποία καταστρέφουν το κολλαγόνο του οργανισμού, κάνοντας τα μαλλιά να φαίνονται ταλαιπωρημένα, θαμπά και εύθραυστα.

Καρότα: Η βιταμίνη Α ρυθμίζει τις εκκρίσεις των σμηγματογόνων αδένων, συμβάλλοντας στην καλή υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Η έλλειψή προκαλει τριχοπτώση και ειναι υπευθυνη για την εμφάνιση πιτυρίδας και ξηροδερμίας.

Γαρίδες:  Πλούσιες σε λιπαρά οξέα, βιταμίνες D, B12, σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο και πρωτεΐνες.

Γλυκοπατάτες: Πλουσιες σε βιταμίνη Α. Αυτή προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών, ενώ παράλληλα βελτιώνει την κυκλοφορία του οξυγόνου στο τριχωτό της κεφαλής.

Αυγα: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιοτίνη. Η ελλειψη της οδηγει σε πολύ ευαίσθητα μαλλιά, που φθείρονται εύκολα και φαίνονται άρρωστα και αποδυναμωμένα. Άλλες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε βιοτίνη είναι τα φιστίκια, τα αμύγδαλα, ο σολομός, το τυρί με χαμηλά λιπαρά, τα αβοκάντο και τα σιτηρά.

Καρυδια: Είναι το μόνο είδος ξηρού καρπού που περιέχει σημαντική ποσότητα ωμέγα- 3 λιπαρών οξέων. Είναι επίσης πλούσια σε βιοτίνη και βιταμίνη Ε, που βοηθούν στην προστασία των κυττάρων από βλάβη του DNA. Η έλλειψη βιοτίνης μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση. Καρύδια περιέχουν επίσης χαλκό, που βοηθά να διατηρείται το φυσικό χρώμα των μαλλιών σας πλούσιο και λαμπερό.

Γιαουρτι: Περιέχει φιλικές πρωτεΐνες, βιταμίνη Β5 και D. Οι έρευνες συνδέουν τη βιταμίνη D και την υγεία των θυλάκων αλλά δεν είναι σαφές το πώς ακριβώς δουλεύουν.

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Μόδα - Ομορφιά