Connect
To Top

ΤΡΟΦΕΣ – ΑΣΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ

Καταπολεμήστε τις εποχικές ιώσεις και τα κοινά κρυολογήματα με κάποιες τροφές που λειτουργούν ως ασπίδα προστασίας του οργανισμού.

Ξυπνήσατε με μύτη μπουκωμένη, βήχα και όλα αυτά συνοδευόμενα από πονοκέφαλο και μυαλγίες. Και τότε αρχίζει ο μαραθώνιος… χαρτομάντιλα παντού, αποσυμφορητικά spray και αντιπυρετικά χάπια σε πρώτο πλάνο. Οι περισσότεροι άνθρωποι μόλις αισθανθούν ότι αρρωσταίνουν, συνήθως επιλέγουν να πιουν έναν φρεσκοστυμμένο φυσικό χυμό από πορτοκάλι ή να φάνε μία ζεστή κοτόσουπα. Δεν είναι, όμως, μόνο αυτά τα τρόφιμα τα οποία μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Οι βιταμίνες Α, C και Ε, καθώς και άλλα θρεπτικά συστατικά και στοιχεία, όπως ο ψευδάργυρος, αν καταναλώνονται τακτικά, λειτουργούν ως μια ασπίδα προστασίας. Θα τα βρείτε σε μία ποικιλία τροφών, όπως για παράδειγμα είναι τα καρότα, τα αμύγδαλα και οι πιπεριές. Δείτε παρακάτω τη λίστα που σας ετοιμάσαμε και ανακαλύψτε, ποιες τροφές ενδείκνυνται για να καταπολεμήσετε τις εποχιακές ιώσεις και τα κοινά κρυολογήματα.

Κόκκινες Πιπεριές

Περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια, και όχι μόνο βοηθούν στην καταπολέμηση της ασθένειας αλλά μπορεί μάλιστα να μειώσει τη διάρκεια και τη  σοβαρότητα των συμπτωμάτων. Νόστιμες και ευέλικτες, ως τρόφιμο, μπορούν να προστεθούν σχεδόν σε όλα σας τα πιάτα!

Καρότα

Τα κίτρινα και τα πορτοκαλί λαχανικά, όπως και τα καρότα, περιέχουν Β-καροτένιο το οποίο μετατρέπεται στο σώμα σε βιταμίνη Α. Η βιταμίνη αυτή βοηθάει στην αύξηση των λεμφοκυττάρων. Έχει επίσης αποδειχθεί, ότι συμβάλλει στην καταπολέμηση των αναπνευστικών λοιμώξεων. Τα καρότα, μπορείτε φυσικά να τα συμπεριλάβετε στη σαλάτα σας αλλά μπορούν, επίσης, να ταιριάξουν με κάθε πιάτο, ως συνοδευτικό.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια περιέχουν σελήνιο, ένα ζωτικό ιχνοστοιχείο για τον ανθρώπινο οργανισμό, το οποίο βοηθάει τα λευκά αιμοσφαίρια να παράγουν κυτταροκίνες, ώστε να «αποβάλλουν» την ασθένεια. Επίσης, περιέχουν Β-γλυκάνη, έναν αντιμικροβιακό τύπο ζάχαρης που καταπολεμά τις μολύνσεις. Μπορείτε να τα προσθέσετε σε σούπες, σαλάτες ή να τα σερβίρετε ως συνοδευτικό πιάτο.

Αμύγδαλα

Ίσως ένας από τους δημοφιλέστερους ξηρούς καρπούς! Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες που είναι απαραίτητες για την καταπολέμηση της ασθένειας. Μία χούφτα αμύγδαλα την ημέρα είναι αρκετή και θα σας διευκολύνει, διότι είναι ένα εύκολο και γρήγορο σνακ.

Ακτινίδια

Πλούσια  σε βιταμίνη C και  εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, αλλά και βιταμίνης Ε. Βοήθα στη καταπολέμηση των ιώσεων αλλά και στην γρήγορη επαναφορά του ταλαιπωρημένου δέρματος

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην