Connect
To Top

ΚΑΡΥΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ

Είναι γνωστό ότι τα καρύδια πρέπει να τα καταναλώνουμε με φειδώ καθώς μια μερίδα αποδίδει στον οργανισμό μας 185 θερμίδες. 

Ωστόσο ακόμη κι αυτή η μερίδα (5-7 καρύδια) είναι αρκετή για να μας ωφελήσει.

Τα καρύδια περιέχουν Βιταμίνη Ε, ασβέστιο, χρώμιο, μαγνησίου, φωσφόρου, καλίου, σεληνίου και ψευδάργυρο. Είναι πλούσια σε πολυφαινόλες και καροτενοειδηήγεγονός που τα καθιστά σε μια εξαιρετικά αντιοξειδωτική τροφή. Εξισορροπούν τα επίπεδα της χοληστερόλης, ενώ η μελατονίνη που είναι σε υψηλά ποσοστά στα καρύδια βοηθά στον καλύτερο και ποιοτικότερο ύπνο…

Λοιπόν; ακόμη να τα εντάξεις στη διατροφή σου;;;

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Γεύσεις