Connect
To Top

3+1 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΠΕΤΡΑ!!!

Αντί για να μετράτε σετ με τα κλασσικά ροκανίσματα, εμείς βρήκαμε για εσάς μια σειρά από εναλλακτικές ασκήσεις για να χτίσετε το τέλειο six pack..

Ξαπλώνετε ανάσκελα και τοποθετείτε τα χέρια κάτω από τους γλουτούς. Παίρνετε μια βαθιά ανάσα και εκπνέετε τραβώντας την κοιλιά προς τα μέσα. Μένετε σε αυτή τη θέση και σηκώνετε ψηλά τα δύο πόδια ενωμένα μεταξύ τους για 30’’. Οι πιο προχωρημένες μπορείτε να φτάσετε και τα 60’’. Κάνετε 3 με 5 επαναλήψεις.

Μένετε σε σανίδα για 5’’. Σπρώχνετε τους γλουτούς προς τα πάνω μέχρι να έρθετε στη θέση του σκύλου για 5’’ και επιστρέφετε στη σανίδα. Κάνετε το ίδιο για 10 επαναλήψεις.

Από τη θέση της σανίδας, λυγίζετε το αριστερό πόδι ώστε το γόνατο να ακουμπήσει το στήθος. Επαναλαμβάνετε για 30’’ και συνεχίζετε και με το άλλο πόδι για όσες περισσότερες φορές μπορείτε.

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην