Connect
To Top

ΜΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΤΗς ΠΕΡΙΟΔΟΥ

Μείωσε τους πόνους της περιόδου με διατροφικές προσθήκες που ανακουφίζουν και είναι και λαχταριστές!!!

Το ξέρουμε ότι λένε πως ο πόνος της γέννας είναι πολύ χειρότερος από εκείνον της περιόδου, αλλά πες αλήθεια, όταν είναι εκείνες οι μέρες του μήνα και είσαι ξαπλωμένη αγκαλιά με τη θερμοφόρα επί ώρες ακινητοποιημένη στο κρεβάτι του πόνου, δεν έχεις και εσύ την εντύπωση ότι τίποτα δεν φαντάζει πιο εξουθενωτικό; Πριν πιάσεις τα παυσίπονα, δοκίμασε ένα από τα παρακάτω tips, που προτείνει η διατροφολός Amy Morris, για να καταπολεμήσεις τα πάντα: Από πόνο στην κοιλιακή χώρα μέχρι την αίσθηση φουσκώματος.

Αύξησε το μαγνήσιο στη διατροφή σου
«Ένας παράγοντας που συμβάλλει στον πόνο της εμμηνόρροιας είναι η κατακράτηση υγρών, η οποία μπορεί να αποφευχθεί με την αύξηση των επιπέδων του μαγνησίου», εξηγεί. Το θρεπτικό αυτό συστατικό υπάρχει σε πολλά τρόφιμα, όπως οι μπανάνες, οι κολοκυθόσποροι και τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. «Το μαγνήσιο λειτουργεί επίσης ως μυοχαλαρωτικό και έχει την ικανότητα να μειώνει τις «κακές» προσταγλανδίνες, οι οποίες θα μπορούσαν να συμβάλουν στον οδυνηρό σου πόνο», προσθέτει.

Πιες περισσότερο νερό
Νομίζεις ότι αυτό θα σού προκαλέσει ακόμα πιο έντονο φούσκωμα; Ξανασκέψου το! «Είναι μύθος! Η κατανάλωση νερού μειώνει τις πιθανότητες κατακράτησης υγρών, που κάνει τον πόνο ακόμα πιο επώδυνο», εξηγεί. «Η ενυδάτωση με πολύ νερό, ζεστό ή κρύο, είναι ο ευκολότερος τρόπος για να ανακουφιστείς από τους πόνους της περιόδου». Προτείνει ροφήματα, όπως το χαμομήλι και η μέντα, τα οποία δεν είναι μόνο καταπραϋντικά, αλλά και αντιφλεγμονώδη, ενώ αποδεδειγμένα βοηθούν στην ανακούφιση από τον πόνο.

Άφησε τον εαυτό σου να ενδώσει στη σοκολάτα
Και εκεί που έχεις χάσει κάθε πίστη και πιστεύεις ότι κάποια ανώτερη δύναμη σε εκδικείται για ό, τι κακό έχεις κάνει στη ζωή σου και έχει βαλθεί να σε εξοντώσει, μαθαίνεις ότι η σοκολάτα απαλύνει τον πόνο και η πίστη σου αποκαθίσταται. «Επίλεξε μια σοκολάτα με τουλάχιστον 60% περιεκτικότητα σε κακάο, καθώς όχι μόνο θα ικανοποιήσει τη λιγούρα που πιθανόν έχεις για κάτι γλυκό, αλλά θα ενισχύσει επίσης τα επίπεδα σεροτονίνης σου, γνωστή και ως ορμόνη της ευτυχίας», εξηγεί η Amy. Για καλή σου τύχη λοιπόν και αφού έχεις την ευχή της διατροφολόγου, μπορείς να φας όσα γλυκάκια θέλεις.

πηγή: http://www.olivemagazine.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην