Connect
To Top

ΧΑΣΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ

Ακολούθησε μερικά απλά βήματα στη διατροφή σου και νιώσε τον οργανισμό σου να επανέρχεται μετά τις κραιπάλες των γιορτών. Ωραίο το φαγητό αλλά ήρθε η ώρα να μπούμε στους ρυθμούς μας.

1. Aπόφυγε για λίγες ημέρες τα τηγανητά φαγητά και προτίμησε τα ψητά ή βραστά. Πώς αλλιώς θα ξεπρηστείς, ε; Ψητός σολομός και φιλέτο κοτόπουλο συνοδεία λαχανικών είναι οι δύο καλύτερες επιλογές για τα μεσημεριανά σου γεύματα.

2. Αποτοξίνωση χωρίς νερό δεν υφίσταται, επομένως φρόντισε να καταναλώνεις τουλάχιστον  δύο λίτρα την ημέρα. Για ακόμη καλύτερες καύσεις, μπορείς να ξεκινάς την ημέρα σου πίνοντας ένα φλιτζάνι χλιαρό νερό με λίγο λεμόνι.

3. Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα γευστικό πρωινό, πλούσιο σε πρωτεΐνη. Τα αυγά και η βραστή γαλοπούλα, συνοδεία ”καλών” υδατανθράκων θα σου χαρίσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της ημέρας. Μην ξεχνάς πως ένα καλό πρωινό θα σε κρατήσει πλήρη μέχρι το επόμενο γεύμα σου.

4. Μη μένεις νηστική για πολλές ώρες, καθώς ο οργανισμός σου σύντομα θα ξεσπάσει σε… παχυντικές τροφές. Ενδιάμεσα των βασικών γευμάτων σου φρόντιζε να καταναλώνεις σνακ χαμηλών λιπαρών όπως: φρούτα, γιαούρτι, ανάλατους ξηρούς καρπούς, μπάρες ολικής άλεσης.

5. Συνόδεψε το κυρίως γεύμα σου με σαλάτα και πολύ σύντομα θα δεις τη διαφορά πάνω σου. Καταναλώνοντας άφθονη σαλάτα χορταίνεις πολύ πιο γρήγορα και δε χρειάζεσαι μεγάλες ποσότητες από το κυρίως γεύμα σου. Πρόσεχε όμως πόσο λάδι προσθέτεις, καθώς και τις sauces που επιλέγεις.

6. Κατανάλωνε τουλάχιστον δύο μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων μέσα στη μέρα, προτιμώντας εκείνα που έχουν μειωμένα λιπαρά. Έρευνες έχουν δείξει πως το ασβέστιο βοηθά στην απώλεια βάρους.

7. Πρόσθεσε στα φαγητά σου τσίλι, πάπρικα, κανέλα και κουρκουμά, καθώς σύμφωνα με έρευνες ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βοηθούν στις καύσεις.

8. Για λίγες ημέρες (τουλάχιστον) απόφυγε τη ζάχαρη και πες όχι σε… ”άλλο ένα γλυκό”. Τόσα μελομακάρονα και κουραμπιέδες έφαγες, δεν έχεις παράπονο. Αν πάλι σε πιάσει τρελή επιθυμία για γλυκό, περιορίσου σε ένα ζελέ φρούτων ή ένα παστέλι.

9. Μπορεί στις γιορτές να απήλαυσες μερικά παραπάνω ποτηράκια αλκοόλ, αλλά μάλλον ήρθε η ώρα να τα περιορίσεις, μιας και όπως ήδη γνωρίζεις σου χαρίζουν απλόχερα περιττές θερμίδες. Αν θέλεις να χάσεις βάρος θα πρέπει να βάλεις φρένο.

10. Τέλος, έχε κατά νου πως σωστή διατροφή και άσκηση πηγαίνουν μαζί. Αν θέλεις να χάσεις ακόμη πιο γρήγορα τα κιλά των Χριστουγέννων, τότε σήκω από τον καναπέ και λάβε δράση. Βγες για περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, γράψου γυμναστήριο, χορό, τένις, μποξ ή ό,τι άλλο σε εκφράζει.

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην