Connect
To Top

ΜΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ

Είναι πάρα πολλές οι γυναίκες που υποφέρουν κάθε μήνα. Υπάρχουν φυσικοί τρόποι ώστε να μειώσουμε τους πόνους της περιόδου.

Η έμμηνος ρύση είναι ένα φυσικό φαινόμενο, το οποίο συνήθως ξεκινάει στην εφηβεία, αλλά μερικές φορές εμφανίζεται αρκετά αργότερα στις γυναίκες. Για να ξεκινήσουμε από τα βασικά, δεν είσαι η μόνη που το περνάς.

Εάν είσαι από τις άτυχες ,που για διάφορους λόγους πονάς ή έχεις κράμπες κατά τη διάρκεια της περιόδου σου, εδώ θα βρεις μερικές συμβουλές για να μειώσεις τους πόνους περιόδου σου, με φυσικό τρόπο. Άλλωστε δεν χρειάζεται κόπο αλλά τρόπο! Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σπίτι και προετοιμάσου για τον επόμενο δύσκολο μήνα.

1. Ξεκινώντας απο τα βασικά, κορίτσια ενυδάτωση τώρα! Δεν χρειάζεται να πω πολλά για τις συνέπειες της αφυδάτωσης σε δέρμα, μαλλιά, νύχια κλπ. Κατα τη διάρκεια της περιόδου σου χρειάζεται να πίνεις αρκετό νερό ( τουλάχιστον 1,5 λίτρο ημερησίως) για να αποφύγεις τις κράμπες.

3. Τα φαγητά που είναι πλούσια σε μαγνήσιο βοηθούν αρκετά με τους πόνους. Βάλε στο καθημερινό διατροφολόγιο σου φασόλια, λαχανικά, τοφού, σωλομό και ξηρούς καρπούς.

4. Κατανάλωσε 2 ποτήρια τσάι χαμομήλι την ημέρα. Έχει αντιφλεγμονώδη δράση, μειώνοντας της κράμπες, και σε ηρεμεί.

5. Γυμναστική. Ναι καλά άκουσες. Το ξέρω ότι κάθε φορά νιώθεις ότι δεν μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι αλλά μια ήπιας μορφής άσκηση, όπως το περπάτημα βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος, άρα και τη μείωση του πόνου. Παράλληλα το σώμα σου απελευθερώνει ενδορφίνες που σε κάνουν να αισθάνεσαι ευδιάθετη.

6. Οργασμός. Τελευταίο και καλύτερο, το σεξ είναι ένας εύκολος και ιδιαίτερα ευχάριστος τρόπος να απαλλαγείς από τους πόνους της περιόδου. Κατά τη στιγμή της κορύφωσης τα αιμοφόρα αγγεία της μήτρας διαστέλλονται και η ροή του αίματος διευκολύνεται. Ακόμα, απελευθερώνεις ενδορφίνες και έτσι νιώθεις πιο χαρούμενη και ήρεμη.

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην