Connect
To Top

ΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΔΕΡΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ

Οι κρέμες για τις ρυτίδες, τα serum για τα μάτια και τα άλλα προϊόντα αντιγήρανσης μπορεί να συμβάλλουν στη μείωση των σημαδιών του γήρατος, αλλά μόνα τους δεν αρκούν για λαμπερό και νεανικό δέρμα.

Αυτό αναφέρει η Αμερικανική Δερματολογική Εταιρεία (AAD), η οποία επισημαίνει ότι οι 40άρες και 50άρες που θέλουν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα αντιγήρανσης, πρέπει να αρχίσουν υιοθετώντας ορισμένες βασικές, καλές συνήθειες.

Τα οφέλη της συνδυασμένης προσέγγισης, λένε οι ειδικοί της AAD, είναι η πρόληψη των κηλίδων στο δέρμα, η διατήρηση για περισσότερο καιρό της σφριγηλότητάς του, η μείωση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, η διατήρηση της επιδερμίδας πιο φωτεινής και νεανικής, και η διατήρηση του δέρματος μαλακού.

1. Προστασία του δέρματος από τον ήλιο

Η υπεριώδης ακτινοβολία του ηλίου είναι από τους χειρότερους εχθρούς του δέρματος και η προστασία από αυτήν αποτελεί το θεμέλιο κάθε σωστού προγράμματος αντιγήρανσης. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι μειώνει σαφώς τις πιθανότητες ανάπτυξης δερματικού καρκίνου. Για να αποφύγετε τις επιδράσεις της και την συνακόλουθη φωτογήρανση, πρέπει να κάνετε τρία πράγματα: να αλείφετε καθημερινά, χειμώνα-καλοκαίρι, το πρόσωπό σας με αντηλιακή κρέμα (πρέπει να έχει SPF 20 ή υψηλότερο, να είναι ευρέος φάσματος και να είναι ανθεκτική στο νερό), να προσπαθείτε να μένετε μακριά από τον ήλιο τις ώρες της ημέρας που η σκιά σας είναι πιο κοντή από εσάς (ιδιαίτερα το μεσημέρι) και να φοράτε καπέλο και μακριά ρούχα.

2. Αποφυγή του σολάριουμ

Τα σολάριουμ λειτουργούν με υπεριώδη ακτινοβολία, η οποία όπως προαναφέρθηκε είναι επιζήμια για το δέρμα.

3. Καθημερινή ενυδάτωση

Καθώς μεγαλώνουμε, το δέρμα ξεραίνεται και αρχίζουν να εμφανίζονται λεπτές γραμμές και ρυτίδες. Οι ενυδατικές κρέμες «παγιδεύουν» το νερό στο εσωτερικό του δέρματος, κάνοντάς το να φαίνεται πιο νεανικό. Για καλύτερα αποτελέσματα, να χρησιμοποιείτε ενυδατική προσώπου, ενυδατική σώματος και balm για τα χείλη.

4. Να καθαρίζετε το πρόσωπό σας δύο φορές την ημέρα

Ο τρόπος καθαρισμού του προσώπου, όμως, επηρεάζει την εμφάνισή του. Για καλύτερα αποτελέσματα να το καθαρίζετε με ζεστό (όχι καυτό) νερό και ήπιο καθαριστικό, αντί για σαπούνι. Βέβαια η επιλογή του προϊόντος καθαρισμού εξαρτάται από τον τύπο δέρματος (ένα λιπαρό δέρμα μπορεί να χρειάζεται το κατάλληλο σαπούνι, ενώ το ξηρό δέρμα θα χρειαστεί το σχετικό γαλάκτωμα ή λοσιόν). Μην το τρίβετε για να καθαρίσει ή για να στεγνώσει.

5. Μην καπνίζετε

Ο καπνός των τσιγάρων περιέχει τοξίνες που ευθύνονται για το λεγόμενο «προσωπείο του καπνιστή», δηλαδή για την πρόωρη γήρανση που χαρακτηρίζεται από κάθετες, βαθιές ρυτίδες γύρω από το στόμα. Άλλες ενδείξεις του «προσωπείου» είναι το θαμπό, ξερό δέρμα, η απώλεια της σφριγηλότητας και η εμφάνιση του δέρματος σαν να είναι πετσί.

6. Να τρώτε υγιεινά

Η υγιεινή διατροφή προάγει την υγεία του δέρματος. Φροντίστε να τρώτε λαχανικά και φρούτα, άπαχες πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά (ψάρια, ελαιόλαδο).

7. Να κοιμάστε επαρκείς ώρες

Ο ύπνος είναι απαραίτητος (και) για την εμφάνιση του δέρματος, διότι δίνει στον οργανισμό τη δυνατότητα να επιδιορθώσει τις βλάβες που υφίσταται στη διάρκεια της ημέρας και να ανανεωθεί. Ο μέσος ενήλικας χρειάζεται τουλάχιστον 7 ώρες ύπνο κάθε βράδυ.

Τα καλλυντικά

Ο γενικός κανόνας είναι πως πρέπει να διαλέγετε προσεκτικά τα καλλυντικά που θα χρησιμοποιήσετε.

Τα δύο πιο αποτελεσματικά αντιγηραντικά προϊόντα είναι τα αντηλιακά και οι ενυδατικές κρέμες που, όπως προαναφέρθηκε, πρέπει να χρησιμοποιούνται καθημερινά. Και τα δύο είναι τόσο αποτελεσματικά, ώστε αποτελούν το «κρυφό» συστατικό σε πολλά αντιγηραντικά προϊόντα.

 

πηγή: http://www.iatropedia.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Μόδα - Ομορφιά