Connect
To Top

ΠΡΩΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ

Η καλή μέρα από το πρωινό ξύπνημα φαίνεται. Όταν μάλιστα το πρωινό ξύπνημα περιλαμβάνει και κάποιας μορφής άσκηση, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα.

Από τη μια «ξυπνάτε» το μεταβολισμό σας, ενώ παράλληλα ξυπνάτε και το σώμα σας προετοιμάζοντάς το για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας.

Ναι αλλά δε θα χρειαστώ εξοπλισμό;

Όχι απαραίτητα, χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός σας και τις παρακάτω σύντομες προπονήσεις σε μορφή κύκλου έχετε μέσα σε λίγα λεπτά δώσει αρκετό ερέθισμα σε όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματός σας.

Προσοχή όμως, δεδομένου ότι το πρωί οι αρθρώσεις του σώματος είναι «κρύες» είναι απαραίτητο να κάνετε μια σύντομη προθέρμανση πριν ξεκινήσετε, έτσι ώστε να αποφύγετε την πιθανότητα να τραυματιστείτε.
Τέλος, μετά την δεκάλεπτη άσκηση καλό θα ήταν να αφιερώσετε και άλλο ένα δεκάλεπτο για να κάνετε διατάσεις για όλο το σώμα.

Προπόνηση 1:

Jumping Jacks – 45 δευτερόλεπτα

Pushups – 30 δευτερόλεπτα

Βicycle crunches – 1 λεπτό

Στήριξη σε τοίχο – 1 λεπτό

Mountain Climbers – 30 δευτερόλεπτα

Προβολές μπροστά εναλλάξ – 30 προβολές/πόδι

Σανίδα – 1 λεπτό

Pushups – 30 δευτερόλεπτα

Στήριξη σε τοίχο – 1 λεπτό

Burpees – 1 λεπτό

Ροκανίσματα- 1 λεπτό

Γόνατα ψηλά – 30 δευτερόλεπτα

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην