Connect
To Top

ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΕΛΕΙΑ … ΠΙΣΩ ΟΨΗ!

Όλες οι γυναίκες θέλουν να έχουν τέλεια οπίσθια, όμως είναι γνωστό πως πρόκειται για το σημείο του σώματός μας που θέλει αρκετή δουλειά.

Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν από σήμερα κιόλας ώστε πολύ σύντομα να έχουμε σφιχτούς και ψηλούς…γλουτιαίους;

1.Διατροφή

Ξεκινάμε από τα βασικά. Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά, φρούτα, χωρίς ζάχαρη και περιττές θερμίδες, με 5 γεύματα τη μέρα, κοτόπουλο, μπιφτέκι, ψάρι και σίγουρα νωρίς το βραδινό μας φαγητό, είναι το απαραίτητο συστατικό αν θέλουμε να χάσουμε λίπος (ναι και από τα οπίσθια) και σε συνδυασμό με τη γυμναστική να τα… σηκώσουμε.

2. Οι ασκήσεις στο γυμναστήριο

Υπάρχουν συγκεκριμένες ασκήσεις που τονώνουν και σφίγγουν τους γλουτιαίους. Αν πηγαίνετε στο γυμναστήριο βρείτε το όργανο που γυμνάζει το συγκεκριμένο μέρος του σώματος και κάντε σε κάθε πόδι 3 σετ των 20 επαναλήψεων, ξεκινώντας στην αρχή με λίγα βάρη. Επίσης το step είναι το όργανο που γυμνάζει καταπληκτικά τους γλουτιαίους.

3.Οι ασκήσεις στο σπίτι

Αν δεν πηγαίνετε στο γυμναστήριο, μπορείτε και στο σπίτι να κάνετε μερικές ασκήσεις. Η καλύτερη άσκηση είναι τα βαθιά καθίσματα και οι προβολές. Στα καθίσματα, στέκεστε με ανοιχτά τα πόδια περίπου στο ύψος των ώμων και  λυγίζετε τα πόδια αρκετά με τους γλουτούς όμως να βγαίνουν προς τα έξω. Στις προβολές, τοποθετείτε το ένα πόδι μπροστά και λυγίζετε τα γόνατα. Μπορείτε και στις δύο ασκήσεις να κρατάτε βάρη. Kάντε 20 επαναλήψεις σε 3 σετ και μόνο βέβαια στην περίπτωση που δεν έχετε πρόβλημα με τα γόνατά σας, γιατί αυτές οι ασκήσεις τα επιβαρύνουν.

4. Οι ασκήσεις όπου κι αν βρίσκεστε 

Ξεχάστε για λίγο καιρό το αυτοκίνητο. Περπατάτε. Περπατάτε με γρήγορο βήμα και να αισθάνεστε πως οι γλουτοί σας σφίγγουν. Ανεβείτε σκάλες, μην παίρνετε πια το ασανσέρ. Και τέλος, όπου κι αν είστε σε όρθια θέση μπορείτε να κάνετε το εξής: Τεντώστε τα πόδια σας εναλλάξ προς τα πίσω, μία το ένα και μία το άλλο πάλι με σφιγμένους τους γλουτούς.

5. Το θαυματουργό σφουγγάρι και η κρέμα

Πάρτε ένα σφουγγάρι και κάθε φορά που θα κάνετε μπάνιο να τρίβετε για μερικά λεπτά τη συγκεκριμένη περιοχή με κυκλικές κινήσεις, ώστε να γίνεται καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Αμέσως μετά να βάζετε κρέμα αδυνατίσματος και κατά της κυτταρίτιδας χειμώνα, καλοκαίρι!

6. Νερό 

Το έχουμε πει, το λένε οι διαιτολόγοι, το ξέρουμε, πρέπει να γίνει τρόπος ζωής. Το νερό είναι θαυματουργό. Ενάμιση λίτρο την ημέρα είναι απαραίτητο αν θέλετε αποτελέσματα.

7. Ο κορσές 

Το αφήσαμε για το τέλος γιατί μόνο όσο είστε ντυμένη μπορείτε φορώντας τον να έχετε τέλεια οπίσθια. Μιλάμε για τον κορσέ spanx που και η Τζένιφερ Λόπεζ, τα κορίτσια του sex and the city  αλλά και πολλές άλλες σταρ του Χόλιγουντ έχουν κάνει… δεύτερο δέρμα τους και δεν αποχωρίζονται. Δοκιμάστε κι αυτό (η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη)  αλλά ίσως αξίζει τον κόπο για ειδικές περιπτώσεις!

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Μόδα - Ομορφιά