Connect
To Top

ΑΠΟΚΤΕΙΣΤΕ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ ΜΕ ΑΠΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ

Θέλετε να φορέσετε το καινούργιο σας στενό φόρεμα;  Με αυτούς τους 10 απλούς τρόπους, αποκτάτε επίπεδη κοιλιά σε χρόνο…ρεκόρ!

1.Μειώστε δραστικά το αλκοόλ: Οι διαιτολόγοι επιμένουν και έχουν δίκιο, ότι μεγάλο μέρος του λίπους της κοιλίτσας προέρχεται από το «κενές θερμίδες» του αλκοόλ. Μείωσε τα ποτηράκια που πίνεις μέσα στην εβδομάδα σε 1. Ναι, μόνο 1 ποτό μέσα σε 7 μέρες και θα δεις το στομαχάκι να «μπαίνει» σιγά σιγά στη θέση του.

2.Γυμναστείτε σωστά: Πολλοί κατά τη διάρκεια των ασκήσεων επικεντρώνονται μόνο στους κοιλιακούς, ξεχνώντας το υπόλοιπο σώμα. Μην αφιερώνετε περισσότερο από δέκα λεπτά στους κοιλιακούς σας κι αυτό μόνο στο τελείωμα δοκιμάζοντας «ροκανίσματα» και στροφές του κορμού δεξιά και αριστερά ώστε να γυμνάσετε το «δύσκολο» κάτω μέρος των κοιλιακών.

3.Τρώτε δημητριακά: Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση δημητριακών μας βοηθά να χάσουμε πιο εύκολα λίπος από την περιοχή της κοιλιάς. Αρκούν 3 μερίδες δημητριακών ολικής άλεσης την εβδομάδα για να κάνουν το θαύμα.

4.Πείτε «όχι» στα τηγανιτά και «ναι» στο πράσινο τσάι: Το λίπος που περιέχουν οι τροφές που τηγανίστηκαν χωνεύεται πολύ πιο αργά και δύσκολα και αυτός είναι ο λόγος που μετά από ένα γεμάτο πιάτο τηγανητές πατάτες, αισθανόμαστε φουσκωμένοι. Αντίθετα, οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες που έχει το πράσινο τσάι ενισχύουν τον μεταβολισμό να κάψει λίπος ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.

5.Ξεφουσκώστε φυσικά: Η μέντα, το χαμομήλι, το τσάι του βουνού και η πιπερόριζα βοηθούν αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του φουσκώματος, είτε προέρχεται από άγχος είτε από εντερική διαταραχή. Γνωρίστε τα και εντάξτε τα στη διατροφή σας.

6.Τεντωθείτε: Τα μικρά τεντώματα μέσα στην ημέρα «τραβάνε» και «ξυπνάνε» τους κοιλιακούς.

7.Καταναλώστε ξηρούς καρπούς: Μία μικρή ποσότητα κάθε μέρα θα βγάλει τον οργανισμό σας από την «κατάσταση πείνας» στην οποία τον υποβάλετε, αναγκάζοντας τον ταυτόχρονα να «αποθηκεύει» λίπος αντί για ενέργεια.

8.Ελαττώστε τη ζάχαρη: Χωρίς να το ξέρουμε τρώμε τουλάχιστον 20 (!) κουταλιές ζάχαρη καθημερινά, κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο συστατικό είναι «κρυμμένο» σε πολλές «υγιεινές» επιλογές μας, όπως οι χυμοί και το παγωμένο γιαούρτι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μαζεύουμε λίπος στην κοιλιά. Μια πιο προσεκτική ανάγνωση στις ταμπελίτσες των τροφίμων θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε καλύτερα τον «κρυμμένο» μας εχθρό.

9.Ντυθείτε έξυπνα: Προτίμησε τα χαμηλόμεσα παντελόνια και καλσόν που δεν πιέζουν την κοιλιά και αποφύγετε τους κορσέδες που απλώς «καλύπτουν» το πρόβλημα.

10.Γελάστε: Δεν είναι καθόλου αστείο: μελέτες έδειξαν ότι το γέλιο, ειδικά το πηγαίο γυμνάζει τους κοιλιακούς μας όσο ένα σετ 10 κοιλιακών. Τι περιμένετε λοιπόν; Γελάστε με την καρδιά σας!

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Μόδα - Ομορφιά