Connect
To Top

ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Η διατροφή επηρεάζει τη λειτουργία του εντέρου μας, η οποία με τη σειρά της ρυθμίζει πολλές λειτουργίες του σώματός μας.

Τα προβιοτικά  είναι φιλικά βακτήρια που μπορούν να αποκαταστήσουν την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας, προσφέροντας μας έτσι την εσωτερική ευεξία.

Τροφές πλούσιες σε προβιοτικά

Τα βακτήρια υπήρχαν πάντα στην ζωή μας.

Οι παραδοσιακές τροφές, όπως το γάλα που έχει υποστεί ζύμωση, η μπύρα, το κρασί και το ψωμί δεν είναι κατά πάσα πιθανότητα «τυχαίες»!

Σήμερα, οι ίδιες τροφές-βετεράνοι εξακολουθούν να μας παρέχουν τα προβιοτικά τους.

Μιλάμε για «γαλακτοβακτηρίδια» που έχουν υποστεί δηλαδή ζύμωση από γαλακτικά βακτήρια.

Δεν έχουν όλες οι παραπάνω τροφές τις ίδιες θρεπτικές αξίες, δεν έχουν ζυμωθεί με τα ίδια βακτήρια, επομένως δεν έχουν τις ίδιες ιδιότητες.

Να λοιπόν μια λίστα με τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση και μας συνοδεύουν στην καθημερινή μας διατροφή:


• γιαούρτια και γάλα που έχoυν υποστεί ζύμωση

Το γάλα είναι μια τροφή, όπου τα προβιοτικά “ακμάζουν” στο έπακρο

• λάχανο, και ειδικότερα το λάχανο τουρσί

• ελιές καλής ποιότητας

• μπύρες υψηλής ζύμωσης

Εδώ η μαγιά παραμένει στο μπουκάλι και η ζύμωση συνεχίζεται, ενώ στις κλασικές μπύρες αφαιρείται λίγο πριν συσκευαστεί

• υδρόμελι, αλκοολούχο ποτό με βάση το μέλι, το οποίο υπόκειται σε ζύμωση κατά τη διάρκεια δυο μηνών με βακτήρια και μαγιά

• κάποια γλυκά κρασιά όπου η διαδικασία παραγωγής τους περιλαμβάνει τη χρήση μουχλιασμένων σταφυλιών

• χυμό βρώμης

• ροφήματα από βότανα, όπως τσουκνίδα

• ροφήματα από μανιτάρια

• τυρί κρέμα

• kefir, ρόφημα με βάση το φρούτο ή το γάλα που έχει υποστεί ζύμωση

• τροφές από σόγια

• ψωμί με προζύμι

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην