Connect
To Top

ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΣΩΜΑ

Κοιτάτε γύρω σας και βλέποντας γυναίκες με ωραίο σώμα τις θεωρείτε τυχερές από τη… φύση. Όμως ίσως η αλήθεια είναι διαφορετική…

Το μυστικό κρύβεται στις καθημερινές συνήθειες αυτών των γυναικών που προσέχουν το σώμα τους να είναι ωραίο αλλά ταυτόχρονα να είναι και υγιείς. Για να δούμε λοιπόν ποιες είναι οι βασικές 7 καθημερινές υγιεινές συνήθειες που μπορούμε κι εμείς, από σήμερα κιόλας να εφαρμόσουμε!

1. Δεν φοβούνται να φάνε καλά, πολλές φορές την ημέρα

Πρωινό, σνακ, μεσημεριανό, δεύτερο σνακ, δείπνο κι ένα ακόμη σνακ αν νιώθουν πως ακόμη… πεινάνε. Τα πολλά μικρά γεύματα βοηθούν και τον μεταβολισμό να κάνει καύσεις και τον οργανισμό να νιώθει πληρότητα. Μάλιστα το πρόγευμα είναι ιδιαιτέρως πλούσιο (και δεν εννοούμε πλούσιο σε κρουασάν και βούτυρα) σε φυτικές ίνες, υδατάνθρακες και φρούτα. Όσο για το βραδινό; Προτιμήστε πρωτεϊνες και δείτε το σώμα σας ν΄αλλάζει!

2. Κοιμούνται καλά

Οι γυναίκες με ωραίο σώμα ξέρουν πως όταν τους λείπει ύπνος πέφτουν με τα μούτρα σε… παχυντικές  διατροφικές επιλογές, (πείτε το μπισκότα, τσιπς, σοκολάτες) οπότε για να μην το ρισκάρουν κοιμούνται νωρίς, κοιμούνται καλά  και γεμίζουν τις μπαταρίες τους ώστε την επόμενη μέρα ν΄αντιμετωπίσουν με δύναμη την καθημερινότητά τους.

3. Αποφεύγουν να… πίνουν τις θερμίδες τους

Προτιμούν να φάνε ένα καλό γεύμα από το να πιουν τις θερμίδες ενός γεύματος. Τι πίνουν; Πράσινο τσάι (τέλειο και για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας), νερό με λεμόνι, φυσικούς χυμούς και νερό καρύδας.

4. Επιτρέπουν στον εαυτό τους να φάνε χωρίς ενοχή λιχουδιές

Έχει αποδειχθεί, έπειτα από έρευνα πως οι άνθρωποι που νιώθουν ενοχές όταν τρώνε ένα κομμάτι τούρτα, ή ένα σακουλάκι τσιπς δεν μπορούν στην πραγματικότητα να ελέγξουν το βάρος τους κι έτσι δεν τα καταφέρνουν να το διατηρούν. Ενώ άνθρωποι που χωρίς ενοχές δοκιμάζουν εκείνο το κομμάτι τούρτα που λέγαμε, (ή τα τσιπς) μπορούν να ελέγχουν τον εαυτό τους και τις διατροφικές τους συνήθειες κι έτσι έχουν πάντα σχεδόν το ιδανικό βάρος.

5. Βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους για να γυμναστούν

Ναι, μιλάμε για τρόπους εκτός γυμναστηρίου, όπως ανεβαίνοντας σκάλες, κάνοντας έναν περίπατο στο γύρω τετράγωνο στο διάλειμμα από το γραφείο, περπατώντας το καλοκαίρι στην αμμουδιά, κολυμπώντας και τρέχοντας μαζί με τα παιδιά. Φυσικά κάποιες προπονήσεις στο γυμναστήριο θα θεωρηθούν bonus για το σώμα τους!

6. Πίνουν πολύ νερό 

Το νερό βοηθά τον οργανισμό ν΄αποτοξινωθεί, να ενυδατωθεί, χαρίζει λάμψη στο δέρμα και είναι όπλο ενάντια στην κυτταρίτιδα και τα περιττά κιλά. Ξεκινήστε με ένα μπουκάλι τη μέρα και βάλτε στόχο τα 2 ακόμη και 3 λίτρα νερό την ημέρα. Αν το κάνετε συνήθεια, θα δείτε μέσα σ΄ένα μήνα πολύ μεγάλη διαφορά. Εξάλλου αυτή είναι μία από τις πιο βασικές υγιεινές καθημερινές συνήθειες για γυναίκες με ωραίο σώμα.

7. Πιστεύουν στην ισορροπία 

Ξέρουν πως οι εξαντλητικές δίαιτες ή οι μαραθώνιοι στο γυμναστήριο για ένα διάστημα δεν μπορεί να φέρουν τα αποτελέσματα που θα έχουν αν ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή, γυμνάζονται δυο με τρεις φορές την εβδομάδα και πάνω απ΄όλα νιώθουν καλά μέσα τους, με τον εαυτό τους κάτι που το καταφέρνουν κάνοντας γιόγκα, διαλογισμό ή διαβάζοντας…

 

 

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην