Connect
To Top

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Είναι όμορφο και όχι δύσκολο να είσαι έγκυος το καλοκαίρι. Αρκεί να προσέξεις κάποιες μικρές λεπτομέρειες.Αν μάθατε ότι είστε έγκυος μόλις πριν 3-4 μήνες, πιθανώς δεν έχετε ακόμα σκεφτεί τι σημαίνει να διανύετε μια καλοκαιρινή εγκυμοσύνη. Οι έγκυοι τους θερινούς μήνες, και δη στην Ελλάδα, μπορεί να υποφέρουν από τις υψηλές θερμοκρασίες, σε συνδυασμό με τα παραπανίσια κιλά. Σκοπός μας, όμως, δεν είναι να σας τρομοκρατήσουμε, αλλά να σας προετοιμάσουμε όσο καλύτερα γίνεται για να αντιμετωπίσετε επιτυχώς τα προβλήματα που ενίοτε δημιουργούν στις εγκύους οι πολύ ζεστοί μήνες του χρόνου.

Μειώστε την πρόσληψη νατρίου

Με άλλα λόγια, μειώστε το αλάτι στα φαγητά σας, για να αποτρέψετε την κατακράτηση υγρών. Μην το αποφύγετε εντελώς, όμως, γιατί το αλάτι περιέχει και ιώδιο, το οποίο είναι σημαντικό για την υγεία του μωρού σας.

Βγάλτε τα δαχτυλίδια σας

Ωραιότατο το μονόπετρο και η βέρα σας, όμως όταν τα δάχτυλά σας θα αρχίσουν από τη μία να πρήζονται και από την άλλη να ιδρώνουν λόγω της ζέστης, δεν θα σας αρέσουν πια τόσο πολύ. Στα πρώτα σημάδια πρηξίματος, λοιπόν, βγάλτε τα δαχτυλίδια σας για να μην χρειαστεί να τα αφαιρέσετε, έπειτα, με τανάλια.

Πηγαίνετε για μπάνιο

Ιδανικά στην θάλασσα, λιγότερο ιδανικά -αλλά ίσως αναγκαστικά- σε κάποια επιβεβαιωμένα πεντακάθαρη πισίνα, ένα δροσερό μπάνιο όχι μόνο θα σας ανακουφίσει από την ζέστη και θα σας χαλαρώσει, αλλά και θα απομακρύνει, λόγω της άνωσης, την πίεση από το ισχιακό νεύρο, επιτρέποντάς σας, όσο κολυμπάτε, να νιώθετε ελαφριά σαν πούπουλο!

Βρεγμένες κομπρέσες

Στις πολύ μεγάλες ζέστες, μπορείτε να τοποθετήσετε μία βρεγμένη με κρύο νερό κομπρέσα στο μέτωπο ή τον λαιμό σας, για να βοηθήσετε το σώμα σας να μειώσει την θερμοκρασία του και να αποτρέψετε την υπερβολική εφίδρωση.

Σινεμά και εμπορικά κέντρα

Όταν βαρεθείτε πια να κάθεστε κλεισμένες όλη την ημέρα στο σπίτι, κάτω από το κλιματιστικό, τα πιο δροσερά μέρη για να επισκεφθείτε είναι ένα κοντινό εμπορικό κέντρο την ημέρα ή ένα σινεμά (ακόμα καλύτερα θερινό) τα βράδια. Και τα δύο έχουν πάντα δροσιά, ενώ μπορείτε να συνδυάσετε και μερικά ψώνια για το μωρό σας.

Πίνετε πολλά υγρά

Ξέρετε ότι κανονικά πρέπει να πίνετε περί τα 8 ποτήρια νερό ανά ημέρα, όμως αν είστε έγκυος το καλοκαίρι, καλό είναι να συμπληρώσετε την κατανάλωση υγρών με φρέσκους χυμούς, γάλα και άλλα μη καφεϊνούχα ροφήματα που θα αναπληρώσουν τους ηλεκτρολύτες που χάσατε με την εφίδρωση, αποτρέποντας το αίσθημα αδυναμίας και κατάπτωσης.

Αέρινα, δροσερά ρούχα

Φροντίστε τα καλοκαιρινά ρούχα εγκυμοσύνης που επιλέγετε να είναι ανοιχτόχρωμα και από λεπτό, ελαφρύ ύφασμα που επιτρέπει στο σώμα να αναπνέει, όπως το βαμβάκι ή το λινό. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην ιδρώνετε τόσο πολύ, αλλά και να μην εμφανίσετε εξανθήματα, εξαιτίας της ζέστης, κάτω από το στήθος και στην κοιλιά.

Αυξήστε την αντηλιακή προστασία

Αν το αντηλιακό που φοράτε συνήθως έχει δείκτη προστασίας 15, όταν είστε έγκυος θα πρέπει οπωσδήποτε να αυξήσετε τον δείκτη αυτόν, τουλάχιστον σε SPF 30, αλλά ταυτόχρονα να μειώσετε και την έκθεσή σας στον ήλιο. Ο ήλιος μπορεί να αυξήσει την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα, η οποία μπορεί να δημιουργήσει τις λεγόμενες «πανάδες εγκυμοσύνης». Κατά κανόνα οι δυσχρωμίες που προκαλεί ο ήλιος στο δέρμα κατά την εγκυμοσύνη φεύγουν μερικούς μήνες μετά τον τοκετό, όμως… γιατί να το ρισκάρετε;

Μασάζ

Μόνο με την προϋπόθεση ότι θα βρείτε έναν επαγγελματία -για εγκυμονούσες- μασέρ, μπορείτε να το δοκιμάσετε για να μειώσετε τα τοπικά πρηξίματα λόγω της ζέστης, αλλά και για να προετοιμάσετε το σώμα σας για τον τοκετό.

Σωστά παπούτσια

Μπορεί το καλοκαίρι να συνηθίζετε να κυκλοφορείτε μόνο με σαγιονάρες, όμως αυτό το καλοκαίρι δώστε έμφαση στην άνεση και όχι στο στιλ, επιλέγοντας ανατομικά, αναπαυτικά παπούτσια (ακόμα και κλειστά) που θα εξασφαλίζουν σταθερότητα στο -κάπως πιο βαρύ- βήμα σας και δεν θα καταπιέζουν τα πρησμένα σας πόδια.

Πηγή: Popsugar

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Μαμά & Παιδί