Connect
To Top

ΤIPS ΓΙΑ ΝΑ “ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ” ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΤΣΑ . . .

Όλες ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για απώλεια βάρους. Όμως υπάρχουν κάποια μικρά μυστικά της προηγούμενης ημέρας για να μην “ρουφάμε” την κοιλιά μας στην παραλία!

Σωστή διατροφή και άσκηση και μάλιστα όλο το χρόνο είναι η σίγουρη, αποτελεσματική και ίσως η μοναδική μέθοδος για την απώλεια κιλών. Το λιπάκι όμως στην κοιλιά επιμένει,ενώ το φούσκωμα είναι ο χειρότερος εφιάλτης ακόμη και των πιο αδύνατων γυναικών.

Υπάρχουν μικρά μυστικά για να μειώσουμε το αντιαισθητικό φούσκωμα που μας ενοχλεί στην παραλία.

Όχι στη ζάχαρη
Σύμφωνα με μελέτες έχει βρεθεί πως υπάρχει σχέση μεταξύ της υψηλής πρόσληψης ζάχαρης και της . Πολλοί άνθρωποι καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα ζάχαρης καθημερινά από ότι νομίζουν και αυτό γιατί η ζάχαρη είναι κρυμμένη παντού. .

Μην το  παρακάνεις με το αλκοόλ
. Μελέτες έχουν δείξει πως το αλκοόλ καταστέλλει την καύση του λίπους και ότι οι θερμίδες “αποθηκεύονται” στην κοιλιά. Επιπλέον, έχουν συνδέσει την υψηλή κατανάλωση αλκοόλ με αύξηση του βάρους κυρίως γύρω από την μέση.

Πες ΟΧΙ στα trans λιπαρά
Τα trans λιπαρά είναι τα πιο ανθυγιεινά λιπαρά και σίγουρα πρωταγωνιστούν το καλοκαίρι στη . Μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί υποδηλώνουν πως οι δίαιτες που περιέχουν trans λιπαρά μπορούν να οδηγήσουν σε συγκέντρωση υπερβολικού λίπους στην κοιλιά και να επιβαρύνουν την υγεία μας φυσικά.

Κατανάλωσε πρωτεΐνη
Η επαρκής πρόσληψη πρωτεΐνης είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την πρόληψη της αύξησης του σωματικού βάρους. Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη προκαλούν το αίσθημα κορεσμού, αυξάνουν το μεταβολικό ρυθμό κα μπορούν να οδηγήσουν σε “αυθόρμητη” μείωση της πρόσληψης θερμίδων.

Ακολούθησε διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες
Κάποιοι τύποι φυτικών ινών αυξάνουν τον κορεσμό και μειώνουν την απορρόφηση θερμίδων από τα τρόφιμα. Η διατροφή που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες έχει αντίθετη επίδραση στην όρεξη και την αύξηση του σωματικού βάρους.

Να πίνεις μόνοφυσικούς χυμούς
Επειδή λοιπόν παραλείπεις τα σνακ και τα φρούτα, είπες να σταματήσεις στο περίπτερο και να πάρεις ένα χυμό. Λάθος! Ο προπαρασκευασμένος χυμός φρούτων είναι ένα ποτό πλούσιο σε ζάχαρη παρόλο που πολύ θεωρούν πως είναι πολύ υγιεινό. Ακόμα και ο 100% ανεπεξέργαστος χυμός φρούτων περιέχει πολύ ζάχαρη.

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην