Connect
To Top

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΦΙΚΤΟΥΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΥΣ

Έχεις μπρατσάκια χαλαρά και επιθυμείς την τέλεια γράμμωση; Υπάρχει τρόπος να γίνει ακόμη και στο σπίτι.

Λίγη προσπάθεια , λίγη επιμονή και λίγη συνέπεια… με δύο ασκήσεις και αρκετές επαναλήψεις θα φορέσεις και πάλι άνετα τα αμάνικα μπλουζάκια

ΒΥΘΙΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ

Η συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει ιδανικά την πίσω πλευρά των μπράτσων. Στάσου μπροστά από μια καρέκλα, κάθισε στην άκρη, στήριξε τα χέρια στο κάθισμα και τέντωσε τα πόδια σας μπροστά. Βγάλε τη λεκάνη σου έξω από το κάθισμα, στηριζόμενη στα πέλματα και στα χέρια (που είναι τεντωμένα). Λύγισε αργά, όσο μπορείς, τους αγκώνες, κατέβασε τη λεκάνη αργά. Ανέβα αργά, μέχρι να τεντωθούν τα χέρια. Κάνε 8-10 επαναλήψεις.

PUSH – UPS

Tα push ups αποτελούν μία από τις καλύτερες ασκήσεις για την κάτω πλευρά των μπράτσων. Στηρίξου στα γόνατα, με τα πόδια ενωμένα, και στα χέρια, κατόπιν κατέβα αργά. Σπρώξε και έπεστρεψε στην αρχική σου θέση. Kάνε 8-10 επαναλήψεις.

 

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην