Connect
To Top

ΤΕΛΕΙΕΣ ΓΑΜΠΕΣ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Από τα πιο sexy σημεία του γυναικείου κορμιού οι γάμπες, θέλουν τη δική τους γυμναστική… ευτυχώς είναι εύκολο να γίνουν τέλειες!

 

Οι άντρες μας έχουν εξομολογηθεί πως τις κατατάσσουν στο top 5 των πιο σέξι σημείων πάνω στο γυναικείο κορμί και οφείλουμε να τους ακούσουμε. Είτε διαγράφονται μέσα από το στενό σας παντελόνι είτε ξεπροβάλλουν κάτω από τη midi φούστα σας πρέπει πάντα να είναι… τέλειες.

Ευτυχώς δε χρειάζεται να κάνετε ούτε ροκανίσματα στον πάγκο των κοιλιακών ούτε και push ups, αφού έχουμε για εσάς τις πιο εύκολες ασκήσεις για να αποκτήσετε τις γάμπες ενός μοντέλου μόνο με 5 λεπτά καθημερινής άσκησης. Και το καλύτερο σας το κρατήσαμε για το τέλος, αφού τις συγκεκριμένες ασκήσεις μπορείτε να τις κάνετε όσο είστε στο γραφείο ή το σπίτι και μιλάτε στο τηλέφωνο.

Άσκηση 1

Καθίστε στην άκρη μίας καρέκλας και ακουμπήστε τα πόδια σας στο έδαφος. Από τη θέση αυτή ανασηκώστε τις φτέρνες και ρίξτε όλο σας το βάρος στο σημείου του μαξιλαριού του πέλματος και των δαχτύλων σας. Ύστερα, κάντε μερικές πιέσεις μετατοπίζοντας το βάρος. Για να καταλάβετε ότι κάνετε σωστά την άσκηση, πρέπει να αισθάνεστε ένα τράβηγμα στο σημείο της γάμπας.

*Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων

Άσκηση 2

Σταθείτε όρθιες με τα πόδια παράλληλα και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Από τη θέση αυτή σταυρώστε τα χέρια μπροστά από το στήθος ακουμπώντας τους ώμους σας. Σηκώστε τις φτέρνες σας από το πάτωμα και μείνετε στη θέση αυτή για 15 δευτερόλεπτα. Ακουμπήστε τις ξανά στο πάτωμα και επαναλάβετε το για 10 φορές.

Άσκηση 3

Σταθείτε στην άκρη ενός σκαλιού με τις άκρες των πελμάτων σας. Από τη θέση αυτή κάντε μερικές μικρές πιέσεις προς τα κάτω ρίχνοντας όλο το βάρος σας στις φτέρνες. 20 με 30 επαναλήψεις κρίνονται επαρκείς.

πηγή: http://www.queen.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην