Connect
To Top

Σκίαση, λάμψη… action !      

 

Ποιο είναι το πιο… καυτό κομμάτι στο μακιγιάζ που έχει γίνει εδώ και καιρό το απόλυτο trend για όλους τους make up artists, αλλά και για όλες μας; Φυσικά η δημοφιλέστατη -πλέον- τεχνική των φωτοσκιάσεων (contouring) σε συνδυασμό με λαμπερές πινελιές (highlighting).

Ταξιδεύοντας από τον κόσμο των διασήμων του εξωτερικού, η τεχνική του «κοψίματος» ήρθε να ταράξει τα δεδομένα του μακιγιάζ. Αποσκοπεί στην κάλυψη ορισμένων σημείων του προσώπου και παράλληλα την ανάδειξη άλλων, πετυχαίνοντας το με τον τρόπο που πέφτει το φως στο πρόσωπό μας. Όλο αυτό επιτυγχάνεται δίνοντας λάμψη στα φωτεινότερα μέρη και έντονη σκίαση στα υπόλοιπα που απορροφούν τη φωτεινότητα. Ένα απόλυτα κολακευτικό αποτέλεσμα μπορεί να επιτευχθεί, προσαρμόζοντας την τεχνική ιδανικά σε κάθε πρόσωπο.

1.ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Δεν μπορούμε να πετύχουμε τίποτα δίχως να προμηθευτούμε τα σωστά εργαλεία. Αρχικά, όλο το παιχνίδι των φωτοσκιάσεων βασίζεται στην απόχρωση, η οποία πρέπει να είναι πιο σκούρη από αυτή που χρησιμοποιείς για τη βάση σου. Τα προϊόντα που ενδείκνυται να χρησιμοποιήσεις είναι σε υγρή μορφή όπως το make up σου, creamy ή πούδρα (τερακότα). Βέβαια υπάρχει και η λύση των ειδικών παλετών contouring με την μεγάλη γκάμα χρωμάτων που διαθέτουν, λύνοντάς σου τα χέρια. Την καλύτερη επιλογή την κάνεις πάντα με γνώμονα τον τύπο του δέρματός σου. Οι λιπαρές επιδερμίδες θα αναδειχθούν περισσότερο με μία matt τερακότα, ενώ στις ξηρές θα ταίριαζε περισσότερο ένα επίσης σκούρο matt foundation ή ένα creamy στικ.

2.ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

Κάθε πρόσωπο έχει το δικό του ιδιαίτερο σχήμα. Η φωτοσκίαση αποσκοπεί στο κρύψιμο των ατελειών του και συγχρόνως στην δημιουργία γωνιών στο πρόσωπο.

Ξεκινώντας από το μέτωπο και συγκεκριμένα, αν αυτό είναι ψηλό στο πάνω μέρος του τοποθετούμε την σκουρόχρωμη απόχρωση κοντά στην γραμμή των μαλλιών, ενώ εάν είναι κοντό κάνουμε το ακριβώς αντίθετο τοποθετώντας την ανοιχτόχρωμη απόχρωση στο σημείο. Επίσης την ίδια διαδικασία ακολουθούμε και στην περίπτωση που το μέτωπο είναι περισσότερο πλατύ ή στενό.

Έπειτα περνάμε στη μύτη, η οποία ανήκει στα παθητικά χαρακτηριστικά του προσώπου και μπορεί τόσο να… δέσει όσο και να χαλάσει την αρμονία των υπόλοιπων στοιχείων του προσώπου. Συνήθως το πρόβλημα παρουσιάζεται σε μία πλατιά μύτη, στην οποία χρειάζεται να δοθεί έντονη σκίαση στα πλαϊνά και λάμψη στο κόκκαλο της. Ωστόσο, στην αντίθετη περίπτωση ακολουθούμε και την αντίθετη διαδικασία. Επίσης εάν υπάρχει κάποιο εξόγκωμα ή προεξοχή, το πρόβλημα σκιάζεται ελαφρά και φωτίζεται αυτό που υποχωρεί.

Φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε την περιοχή των ζυγωματικών, το βασικότερο σημείο στην φωτοσκίαση. Σε πρόσωπο, το οποίο έχει όγκο και τείνει προς το στρογγυλό σχήμα, τοποθετούμε την bronze απόχρωση κάτω από τα ζυγωματικά (στο κόκκαλο) δίνοντας το περίγραμμά τους σε πιο αυστηρό τόνο κάνοντας κινήσεις κάθετες φτάνοντας το χρώμα ελαφρά προς τους κροτάφους. Σε πρόσωπο κανονικό που τείνει σε τριγωνικό σχήμα, τα ζυγωματικά σχηματίζονται πάλι στο κόκκαλο αλλά με κινήσεις οριζόντιες δίνοντας περισσότερο όγκο στα πλάγια. Το highlighting γίνεται με την ανοιχτόχρωμη απόχρωση πάνω στο ζυγωματικό σε όλες τις εκδοχές.

Τέλος, σε ένα μακρύ πιγούνι σκουραίνουμε την κάτω του πλευρά και δίνουμε φως στο κέντρο και στις παρειές. Μία δόση λάμψης δίνεται και πάνω από το άνω χείλος όπου κάνουν «καρδιά» τα χείλη.

Παρόλα αυτά, όποιο και αν είναι το προϊόν που θα επιλέξουμε για την φωτοσκίασή μας, θα πρέπει να προσέξουμε τα υπερβολικά κοψίματα με συνέπεια ένα αφύσικο και υπερβολικό αποτέλεσμα στο μακιγιάζ μας. Καλή τύχη!

Η Ερηνίκη Οικονόμου είνια Φοιτήτρια στο
Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας
του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού και
Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης

 

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην