Connect
To Top

ΜΕΙΝΕ ΣΤΑ ΚΙΛΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Μελομακάρονα, κουραμπιέδες, γεμιστό κοτόπουλο, κρασί… όλα σε πρώτο πλάνο στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Μην αγχώνεσαι… υπάρχουν μικρά μυστικά ώστε και να τα απολαύσεις και να μην πάρεις γραμμάριο

Δεν υπάρχει τίποτε πιο «βάρβαρο» από το να λαχταράς να δοκιμάσεις από όλες τις λιχουδιές των Χριστουγέννων και να σκέφτεσαι πως μάλλον το επόμενο βράδυ δεν θα χωράς στο φόρεμα του ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς. Η ζωή , όμως δεν είναι μόνο εγκράτεια ή στέρηση αλλά και απόλαυση. Γιαυτό υπάρχουν κάποια … κόλπα που μπορείς να κάνεις, ώστε να μείνεις στα κιλά σου χωρίς να στερηθείς τις γεύσεις των γιορτών

Πρώτα – πρώτα, κάνε έναν σωστό σχεδιασμό για το ποιες μέρες θα ενδώσεις. Δεν είναι ανάγκη να ανακηρύξεις τον Δεκέμβριο ως τον μήνα της κραιπάλης. Σκέψου ποιες μέρες θέλεις να φας χωρίς περιορισμούς και απόλαυσε χωρίς τύψεις!

Το κλειδί πάντα είναι στο μέτρο. Μην απορρίψεις κάποια γλυκά ή φαγητά. Κατανάλωσε συνετά κυρίως τα εδέσματα που έχουν πολλές θερμίδες ή λιπαρά, χωρίς όμως να τα … εξωστρακίσεις από το πιάτο σου.

 

Συγκρατήσου την επόμενη της «μεγάλης» κατανάλωσης. Μετά το ρεβεγιόν ή το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, δώσε χρόνο στον οργανισμό σου να ανασυνταχθεί, προσφέροντάς του μερικά 24ωρα πιο light φαγητού (μην τρως από τρία μελομακάρονα κάθε μία ώρα).

Περπάτα. Μέσα στις γιορτές ο ελεύθερος χρόνος είναι λίγο περισσότερος. Βέβαια , δεν είναι ημέρες για σκληρή προπόνηση. Γιαυτό, όταν σου δίνεται η ευκαιρία βγες μία ωραία, μεγάλη βόλτα, μόνη ή με παρέα ώστε να δώσεις και πάλι ώθηση στο μεταβολισμό αλλά και να απολαύσεις τον καθαρό αέρα

Καλές γιορτές !

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία : Ευ Ζην